Hoping one day you'll make a dream last, but dreams come slow and they go so fast.

nu blev det ju jobbigt att jag inte uppdaterat på ett tag för jag har ingen aning om vad jag har hittat på de senaste dagarna, haha! nae men jag har väl shoppat lite julklappar, gått ut två gånger, i lördags och igår!! sen umgåtts med mina vänner, lagat mat och haft tjejsnack och spelat tvspel haha!
jag har alla fall bestämt mig för att åka till Norge och det blir då dan innan nyår tsm med tilda och kanske michelle, ska bli så sjukt kul !! bokade biljetten häromdan så nu har jag något att längta till, fast längtar inte efter att lämna familjen och mina bästisar :( så innan jag åker måste jag skriva en riktigt bra packlista, avboka tandläkartid, skicka in kort till körkortet, skriva ett bra CV och så kanske söka lite jobb redan innan jag åker!
iaf igår så var jag på stan med mimmi, solade och lite så, sen åkte jag hem så gjorde jag inte så mycket förrens vid halv 11 då mimmi tvinga mig att komma in till stan och vara med dom på t3 sen dansa lite på hugos. så jag tog bilen in och hem vid halv 3 kanske, sååå värt att vara nykter för att köra hem alltsåååå, tilda övernattade också eftersom att det inte gick några bra bussar till hennes jobb från henne ute i skogen idag haha!
nu väntar jag på mat, sen ska jag hämta lite paket på konsum sen slå in alla mina klappar! har förresten skaffat mig en ny idol, james arthur.. eller jaa det va väl ett tag sen men iaf! HAN ÄR SÅÅÅÅÅ JÄÄVLA BRAAAAAAA,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0