If I don't say this now I will surely break, as I'm leaving the one I want to take.

hopp vad har hänt dom senaste dagarna dåå,

i lördags var det ju 50 års fest för farbror per! bjöd på god mat, sen var det bordsplacering så fick sitta vid massa vuxna som pratade om hur deras fester var när dom var unga haha, men det var trevligt! sen på söndagen var jag på introdag på kolmården, fick lyssna på massa information, äta lunch och kolla på enheterna! sen efter det vet jag faktiskt inte vad jag gjorde haha

nu i veckan har jag alla fall solat med linda och sen efter det ätit pannkakor och spelat spel hos farmor! sen har jag gått på stan med mimmi och malin och lite med kellan, köpte en par shorts och hårfärg, sen blev det att sitta på mackedonalds och snacka massa sen sola efter det! efter stan så kom mimmi till mig så kollade vi på the green mile! i onsdags så åkte jag och mimmi till kellan, fick min student mössa som jag glömde där haha!! sen så bjöd michelle och kellan på lite pannkakor sen så, färgade jag kellans hår, sen satte vi oss på max och käka. sen drog mimmi och jag och kellan var sugna på att göra något spontant. men det regna ju. det slutade med en titt på stan sen hem till mig och käka chips, dipp och godis och kolla på skräckfilm. sen igår så gjorde vi ägg och bacon till frulle sen kollade kellan på film och jag rensa mina ipodbilder, från att vara 5391 stycken så blev det ungefär bara 1000 kvar haha... snacka om att det tog tid!! sen på kvällen firade vi mamma som fyller hela 47 år, grattis igen! :D

och såå idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, får se hur det bliiir!


Kommentarer
Postat av: hanna

åh. säg grattis från mig. kolla bilden jag la upp på dig och mig!! hahahah längesen!

2012-04-29 @ 02:38:27
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0