Give a little time to me, or burn this out.

sådär då var man hemma igen, eller aa har väl varit hemma i sissådär 4 dar haha.

okej en liten sammanfattning av praktiken: följt med till flygplatsen för att hämta/lämna folk, följt med på hotellservice, följt med på välkomstmöte, suttit på kontoret med lollo och hjälpt till med att göra brev och kollat på bigbrother och ätit godis, chips och druckit vatten, följt med på utflykter: en citytur, såg en moske, kyrka, aquarium och nya marinan, båtutflykt till giftun island, sola lite på båten och snorklade, sen stanna vi vid en strand och stekte, följt med till luxor och kollat på gamla tempel, åkte båt över nilen för att komma till konungarnas dal och gå ner i gravar, sen följde jag med till sharm el naga(?) för att sola och snorkla precis vid stranden, då såg jag en stor sköldpadda och massa andra coola fiskar som hitta nemo och såå. på lediga tiderna så var jag med lollo och hennes kompisar, antingen plaska i poolen, ligga och flyta på en madrass och steka eller ha vattengympa, sen fika vi alltid på kafficho(?), åt massa mat, åkte watertaxi ut till giftun island båten en ledig dag för att vara med dom där och snorkla och sådär, och fyfan va läskig taxin var.. åkte i typ 200 km i timmen, haha okej kanske inte, men trodde ju att man skulle ramla av! sen på kvällarna har vi antingen sett på film, tror inte jag såg en enda hel film, somnade alltid efter tio minuter! eller så har vi suttit på papas bar, en gång på shade och sen en gång blev det utgång på papas beach club, och så galebayaparty en kväll! sen hemresan fick jag gratis av solresor, snacka om glad!! fast blev värsta strulet på flygplatsen för att mitt namn inte fanns med på flyget, gahh så fick stå och vänta på att en som isac skulle skicka in för att hjälpa mig så kom han och fixa så jag kom med iaf.. pjuh! sen fick jag vänta typ tre timmar i götet på bussen hem sen tog den ju typ 4 timmar..blä

där var en liten sammanfattning, skulle vara roligt och skriva alla detaljer också men då skulle det blivit en hel roman haha. kanske kommer upp lite då och då.. vem vet! men det har alla fall varit ASKUL och vara där och träffa lullu och alla andra, tiden gick verkligen asfort!

och nu på dagarna jag har varit hemma har linda kommit på besök sen har jag varit med mimmi, åt lite smörgåstårta och kolla på film, sen kom också mallan så snacka vi massa. sen på onsdagen var jag med kellan och åt god pizza, snacka skit och kolla på film! på torsdagen var jag med tilda och mimmi, käka massa gotteri och kolla på film, sen igår var jag och käka på fräcka med hannupai och snacka massa om framtiden haha.. vill inte ens tänka på den, vet ju inte vad jag vill göra. sen idag blir det 50 års fest för farbror per minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0