You're not the person that I knew back then.

såå låå,

hann verkligen inte städa i fredags, haha, blev att stressa och göra sig iordning för att sen åka till kellan och hjälpa henne att färga håret! asfint blev det!! :D mycket nöjd färgare är vad jag är!

sen kom mimmi så drog vi till skolan och bytte om till våra uniformer och satt nere på hotellet och sålde lite små saker till gästerna som kom till gårdsfesten, sen blev det att kolla runt va de andra linjerna hittade på, så var det uppträdande och hamburgare efter det, och eftersom det knappt va något folk så fick vi sluta två timmar tidigare :D och juste mammsen kom förbi en stund också, så fick vi stjuss av henne till kellan efter att vi slutat och så åkte vi med mimmi till malin och kolla på idol och torkel i knipa, blev inget restaurangätande eller något spontant... :( men det va trevligt, men alla somnade så kom hem tidigare än tolv då, förvånade föräldrar!

hemma såg jag nog på chuck och somna ganska direkt

i lördags så jobbade jag, lily, kenny och tina, väldigt kul fast segt eftersom det inte va nåt folk, men sen vid 2 halv tre "behövdes" någon till reef, så jag fick dra dit även fast jag inte hade någon lust, men det gick bra där nere, va ju folk jag kände som jobba sååå det gick brabra, sen kom jag tillbaka till farmors så väntade jag på linda så fick jag stjuss av henne hem

hemma så gjorde jag mig iordning snabbt som tusan sen fick jag stjuss av mamma till kenny så va vi där ett tag och sen drog vi till manesa med lillen och becca också så satte vi oss med nåra, sen satte jag och kenny oss själva och beställde en varsin kiwidrink och kelade med en katt som hälsade på oss haha, sen drog vi med många om och men till puls och satte oss där med halva priset på alla drinkar haha. sen mötte vi massa vi kände och hade det askul, en av dem roligaste kvällarna faktiskt!!

sen så blev det max med kenny, gurra och jacke och efter det blev det att ta taxi hem till kellan och däcka!

efter nåra timmar blev det att gå upp och göra sig iordning för jobb! sjuuuuuuuuuuuukt seg dag, och kenny var inte med för hon dissa oss för mexican corner, på hennes sista dag och allt :( sen sluta vi så fick jag stjuss hem av linda, hemma så somna jag direkt när jag la mig i sängen och sen kolla jag chuck och somna igen.

idag så har jag inte gjort så mycket, eller joho STÄDAT äääääntligen!! sen har jag kollat på chuck, ätit ben & jerrys, duschat, kört worms med lily och jimmy och aa inte så mycket mer, joo förresten, sett på jag saknar dig med!

och nu ska jag fortsätta se på chuck och låta mimmi få läsa det här inlägget eftersom hon tjatar så mycket, ÅÅÅH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0