Seems like everywhere you turn catastrophe it reigns.

ossåå en uppdatering

söndags: då låg jag nog bara hemma och kolla på chuck, kände mig inte så bra, så mallan kom aldrig och sällskapa mig haha, sen så kommer jag inte ihåg så mycket mer

måndags: var ledig som vanligtoch kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde då, förutom att friskna till lite

tisdags: gick till skolan, fortfarande sjuk men inte lika, hade samhäll sedan blev det att följa med mimmi hem till blacka och kellan hängde på med, så kolla vi lite på tv sen somnade alla ett bra tag, sen drog vi oss till åbii och väntade på tildutt som skulle hämta upp oss plus mallan så tog vi en roadtrip förbi maxi och handlade med oss massa god mat och sedan vidare mot linghem där Johan mötte oss på hoj haha, så följde vi efter honom till deras ställe för att äta kräftskiva med honom och han vänner! sjuukt trevligt och mysigt var det där, vi satt ut i ett tält typ, inte tält med aa plasttak(?) ae vet inte vad man kallar det men alla fall. massa brasor och live musik och god mat och astrevligt sällskap, sen var det ju typ storm ute så tältet flög nästan iväg men vi satt ute endå haha :D sen när det blev kolsvart och skogen var precis bakom så satt vi och berätta spökhistorier och skrämde upp varandra, sen blev det att sitta inne framför brasan och chillidilla, sen blev det en roadtrip hem i mörker natten med fin muusik haha, så kom jag väl hem vid halv två och gick och la mig direkt! :D

onsdags: vakna, aaaaastrött, pallra mig till skolan för lite barteknik, sen blev det att följa med kellan hem och äta världens godaste vattenmelon och käka chips och dipp, nudlar och fläskfile med potatismos och sås, sen kollade vi på filmen Hanna och Dumma mig! :D sen somna vi båda två ett bra tag sen så kolla vi på tv och så, sen kom mammsen och hämta mig, hemma så kolla jag chuck sen somna jag!

idag: haft hotell hela dagen, varit hos tandisen och sen blev det att åka hem till mimmi och laga till mat, sitta vid datan och somna med handen på touchpaden HAHA :D sen kom mamma oh hämta mig och nu sitter jag här, har duschat och ska precis sätta på chuckelichuck! :D

juste fick min mobilräkning för augusti..... då jag råkade vara inne på facebook och massa under en heeeel utekväll i magaluf, sen när jag va lite rund om fötterna ringde jag till en som vi skulle förfesta hos och prata ett tag och aaa.... den gick då på 911 kr och ska egentligen gå på 179... :((( dumma mobilfan!

vill tillbaka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0