Somewhere far along this road, she lost her soul to a boy so heartless..

hopp hopp

bara för att kenny tycker jag skriver sånna långa noveller varje gång jag uppdaterar så att hon knappt orkar läsa så gör jag väl ett ganska så kort inlägg, bara för dig KELSEY!

dagen bestod av redovisning på samhällen och sedan en runda på stan med mimmi och kenny, käkade på paus, hittade ett par jeans och så helt plötsligt bestämde jag mig för att klippa mig, fast sen vågade jag inte men kellan lyckades övertala mig! sen blev det att åka hemåt, hemma så har jag bara suttit vid datan, som vanligt.... sen kom linda så kolla vi lite youtubeklipp och beklaga oss på att allt fett lägger sig på magen och höfterna haha! sen så drog hon och jag tog min ben&jerry glass och satte mig framför idol med mammsen och pappsen!

sen blev det att gå upp till mitt nystädade rum igen och mysa ner sig i sängen och sitta oh uppdatera fb haha. och nu ska jag göra en fin spotifyspellista som jag ska somna till!

eeeller så ser jag på chuck.. hm, aja återstår att se. imorn blir barteknik sen så får vi se vart dan avslutas!
mitt nya motto - så ska det varrah, spontanitet barrah!! hehe, ganska så dåligt, men så sant!

har också bestämt för att köpa en rockring och ett hopprep, linda brukar hoppa och rocka och säger att hon tappat lite kilon, så varför inte testa, få bort fettet på höfterna och under armarna och på magen skulle ju inte sitta fel, haha! 

Och nu jävlar ska jag bli allmänbildad!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker om Dina långa noveller :-))))



Häng med mig o träna på Åbygym ist, så får jag sällskap :-)))

2011-09-28 @ 11:47:24
Postat av: hassan, again

haha äntligen, en allmänbildad..vuxen-Evert.

2011-10-17 @ 00:02:10
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0