Sås tar tid, precis som kärlek!

måste skärpa mig, så här ofta kan jag ju inte uppdatera, det blir ju nästan för mycket inlägg.. ingen hinner ju lixom läsa dem innan jag uppdaterar igen! dåligt av mig

haha ae men dem senaste dagarna har gått vääldigt fort. helgen kommer lika fort som den slutar och det är ju ganska så skönt, ännu skönare att jag är ledig varje måndag enda till studenten låå! som en extra helgdag lixom! och den dagen tänkte jag ägna åt mig själv, typ göra sånt som behövs, OCH springa ska jag dessutom börja göra.. men ingen tror mig :( haha

iaf, lördags: vill helst skippa slutet på den dagen, så det blir inte så detaljerat. men iaf dagen började med att mimmi stjussade hem mig och så gjorde jag iordning kellans present, en fotoram med olika foton hon kunde välja att ha i, och så en ful bild, (hehe förlåt kenny men den va ganska så ful) på henne. sen så tog vi bussen in och så ramlade det in massa folk för att fira den nästnäst sista 18 åringen i gänget tror jag va? iaf, det firades med tacos och tårta och lite alkohol och massa presenter till kenny! sen så skulle vi ju köra magalufstyle på puls sen och min planering om hur onykter jag skulle bli förstördes sen av att jag blev bjuden av en random kille på tequila, vilket resulterade till att jag kanske kanske bara kanske däckade lite på max och inte märkte att mina såkallade kåmpizar åt upp min "happy meal" som jag tydligen hade köpt! haha. sen taxiresan hem behöver vi inte tala om. men innan den där jävla tequilan hade jag askul iaf! och säger man magalufestyle, så äre klart det ska bli magalufstyle! sådeså! inte mer om det

söndagen började med att vakna hos kenny med mimmi, michelle och kenny såklart. aldrig varit bakis och aldrig trott jag skulle bli det, men nee det blev jag! nu vet jag hur mina vänner har det ahha, men aldrig igen asso!! sen blev det att sova enda till fyra kanske lite längre, sen kom mammsen och hämtade mig och mimmi så åkte vi hem. hemma så sov jag ännu mera och åt lejte grillat sen såg jag på idol.

måndags: var ju ledig, gjorde absolut ingenting haha.. kolla lite på film, i rymden finns inga känslor, slutet på black swan och lite från serien chuck!

tisdags: hade samhäll, sen blev det att gå lite på stan med mimmi sen hem och göra ingenting haha, sen kom lily på besök så snackade lejte granna med henne sen kom pappsen hem så följde vi med honom upp till farmor och fika lite där. sen blev det hem igen, fixa glass och kolla på idol!

onsdags: igår alltså, haha, hade barteknik, sen blev det att gå på stan med kenny och mimmi, sen hem till kenny för lite chips och muffins mys framför tvn, sen kom pappa och hämta mig. hemma duscha jag snabbt som attan och gjorde iordningen en skål med glass snabbt som attan så att jag skulle hinna klart innan idol börja, springer ner sätter mig framför tvn sätter på tv4, INGEN IDOL!!! så det blev att kolla på the last song! sen upp och somna till chuck. sen under hela dagen hade jag också ont i kroppen, hosta, huvudvärk, förskyld och värker i pannan och kinderna och käkarna, så pappa trodde det va bihåleinflammation och tyckte jag skulle gå till vårdcentralen idag, men kände mig lite bättre så skippade det!

idag: va ju sjuk då, eller är fortfarande, så idag har jag bara kollat på chuck och ätit lite!

nu ska jag alla fall hitta nåt att äta på till chuck och försöka friskna till eftersom LOLLO kommer hem i två dagar och då vill jag ju kunna följa med ut imorgon, sen att jag jobbar lördag söndag!

och så ett stort GRATTIS till kenny igen, här får ni världens sötaste bild på henne haha :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0