Nothing can compare to when you roll the dice and swear that your love's for me.

aha vad har hänt på senaste tiden då?
hmm.. igår hände inte så mycket mer, såg på chuck, stekte ett till paket med bacon och såg på chuck, sen på idol sen åt jag pizza, såg på chuck sen somna jag haha.

och idag så har jag suttit och andats in ånga från en bajla med en handduk över huvudet för att rensa mina luftvägar, så det gjorde jag två ggr, och mår faktiskt lite bättre nu, men hostar inte lika mycket fast astäppt i näsan!
sen så har jag sett på chuck, stekt bacon hahaha, ätit grillat, spelat worms med lily och lollo, sett på film med dem och ätit chips och dipp till filmen, sen nu sitter jag här igen. tjoho

skulle ju egentligen ha jobbat idag då, men njaaa, sen imorn ska jag inte heller jobba, bättre att jag blir frisk för en gångs skull, har ju varit sjuk enda sen jag kom hem från magaluf..

aja imorn, blire väl att.. inte göra nånting, sen kanske malin skulle sällskapa mig och så skulle vi ha hjältemidväll, men det återstår att se hur jag mår haha.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0