If it can be broke then it can be fixed, if it can be fused then it can be split. It's all under control, If it can be lost then it can be won, if it can be touched then it can be turned. All you need is time.

dagen började med nåra minuters sovmorgon för att jag kunde åka med mimmi till skolan haha, sen i skolan hade vi barteknik där vi blandade massa alkoholfria drinkar som blev asgoda, nästa gång ska vi göra med alkohol haha, sen så slutade vi då blev det hem till kellsan och äta bacon och potatismos och se på tv, sen tog jag bussen hem var hemma vid typ halv 2, så tänkte jag vila en stund, men somnar till klockan 7 halv 8 :( och där var hela den dan över...

jag som hade tänkt städa, äta nåt gott och se på chuck, spela worms och massa :( men nahe... 

nu väntas det på lite mcdonalds som mamma ska komma hem med, så får äta det och se på chuck, sen så ska jag sova. och imorn ska vi på studiebesök på det nya hotell the lamp, så måste ta med våra hotelluniformer som vi ska ha på oss... usch XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0