I told you to be patient I told you to be fine, I told you to be balanced I told you to be kind.

hopp, känner att det går bra med uppdateringarna, tjoho

iaf, idag så gick jag upp som vanligt även fast vi hade sovmorgon till 10, men istället åkte jag till kellan och väckte henne men hon somna om så jag satt och körde wordfeud och lite andra spel, sen så blev det att ta på sig våra hotelluniformer för att möta klassen på det nya hotellet the lamp, ASFINT hotell, sen efter det så åkte vi till skolan och käka i björkudden, middag och efterrätt, fejnt! sen blev det att prata om utomlandspraktiken och fysatan va taggad jag blev, ville bara packa resväskan och ta första flyg till typ new york eller nåt, vill bara resa iväg NUNUNUUU!! haha :D 

sen så prata vi lite om gårdfesten som ska vara på skolan imorn, så kommer börja vid 4 och bara stå och hjälpa tvåorna om dem behöver hjälp med nåt, sen slutar vi vid 9 så då blire väl att käka nånstans med tjejerna och hitta på nåt spontant!

efter skolan idag iaf blev det att sola med mallan och mimmi, sen mötte jag hanna så satte vi oss fika och snacka om london och grejer, så nu har jag fått lite tips om london vilket är bra att ha eftersom kellan och jag ska dit snart! :D sjukt taggad!!

efter det blev det att åka hem och sitta vid datan sen körde jag lite worms haha, men hamnade på svåraste banan och körde den ganska länge till jag fick ryck och stängde av skiten, blää! haha sen satte jag mig här igen och nu ska jag ta nåt gott (om vi har nåt) och se på chuck och njuta av att jag har sovmorgon imorn. OCH IMORN SKA JAG HINNA STÄDA, punkt och slut!

juste såg också precis sol, fest och oroliga föräldrar när det var nåra i magaluf, och skönaste kommentaren "mamma vill nog att jag ska ta det lite lugnt med alkohol, men det kan hon fan ta oh fetglömma!" HAHA



Kommentarer
Postat av: ARG KLIENT

HÖR AV DIG NÄR DU UPDT DIN BLOGG.

2011-09-26 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0