I nearly left the real me on the shelf.

sådär då, lite ingenting-att-göra-tid så kan lika gärna blogga!!

fredags: hade projekt så jag och kellan finslipade lite på våran ide, sen så hade vi estetisk verksamhet så då drog jag mimmi och kellan hem till kellan hämta lite kläder sen for vi mot mig, så vare tänkt att vi skulle filma in en musikvideo och när vi är färdigfixade så hittar vi inte videokameran och när vi väl hittat den så är den urladdad, haha så blev att vänta en timme eller två innan vi kunde börja filma, sen till slut stack vi till en skog i ponchos och filma lejte. sen kom vi hem så drog dem och jag kollade på chuck och somnade med händerna på tochpaden igen, men den här gången bara nån minut och hann börja drömma djupa drömmar och vaknar av att jag trycker in en glad gubbe på tangentbordet (:D) hahahaha, så bah... vafan?! ae skratta lite åt mig själv där, måste ha varit en glad dröm!

sen så kolla jag på idol med familjen och åt piiiizzza!! sen blev det att somna tidigt för att tagga jobb på lördagen.

lördags: vakna tidigt, åkte med lily/lenny/linda till jobbet, det va inte alls mycket folk så blev ganska segt, men med roligt sällskap! :D sen efter jobbet blev det att åka hem och göra mig iordning för kvällens bravader. började med att åka in till stan med mimmi, malin, sofia och emmee!! vi tänkte sitta på manesa och chilla, men där vare ju fullt, förvånande :( så vi gick till världens och satte oss ett tag sen så drog alla hem förutom jag som tänkte dra ut på krogen helt själv och ösa! 

aerå, mötte upp kellsan, amanda, frida, jonna och evelina så gick in med dem, där inne mötte vi asmånga vänner, vart man en vände sig bah, amen tja!!! det blev nyktert till en början sådär "nja vill inte dansa" sen så kom danny som en räddare i nöden och bjöd oss på lite shottar så vi fick upp humöret ännu mer och blev på "DAAANZA KUDUROOO"-humöret! så då dansa vi ett bra tag och hade det astrevligt!! sen blev det att gå hem till kellsan efter stängning och däcka, kom väl hem vi 4 och somna kanske runt halv 5 och jag skulle upp kvart i 7 för att jobba dååå! haha kändes som jag bara hann somna i en sekund och sen vakna direkt, men det gick bra, kom också på att jag glömt skor och bara hade klackar så fick låna av kelsey, haha. sen kom jag till jobbet med gårdagens kläder, såg ut som jag precis kommit från en efterfest direkt till jobbet haha.. lite pinsamt men men. så värt!

sen så jobbade vi och kellan va också tvungen att jobba men hon började lite senare. dagen var aaaaseg, inget folk alls, fast som sagt vi hade det kul iaf, dansa och lite! sen efter jobbet kom jag hem och så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men somna tidigt gjorde jag nog iaf hah

måndags: ledig, körde lite worms, eller aa ganska mycket, såg på chuck, åt mcdonalds och sov och kolla på idol! jävla blyga andreas larsson som drog sig ur då!! jag skulle ju ha hejat på honom!! :((

sen idag: idag hade vi samhäll sen gick  jag och kellan till netto och köpte på oss lite mat och gick hem till henne och åt bacon och potatismos och glass med varma hallon till efterrätt och kollade på en svensk film som hette psalm 21, sjuukt jävla asdålig film hahah xD sen leta vi lite hotell i london och hitta ett, sen åkte jag hem och sov tills maten och idol började så såg på det och nu sitter jag här och kom på att jag inte tvättat bort sminket än.. åååh så jobbigt :(



Kommentarer
Postat av: TJ

vad är det i skålarna på första bilen? ser ut som jaa...

2011-09-22 @ 22:19:35
Postat av: evelina

hahaha, läser man inlägget så vet man. men bacon och potatismos

2011-09-22 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0