And I can feel you breathing and it's keeping me awake, can you feel it beating my heart's sinking like a weight.

nu såå, aldrig tagit såhär långt tid att uppdatera ett inlägg, men nu kommer det haha. se om jag kommer ihåg allt jag gjort..

ons: gjorde typ inget i skolan, sen så tror jag att jag gick på stan med mimmi och mallan, jo det gjorde jag! kollade på present till lily, sen hitta jag och malin ett fint anteckningsblock vi ville ha, så den skriver jag förfullt i haha :D sen kommer jag inte ihåg mycket mer av den dagen

tors: gick runt i skolan och på stan och visade hotellettorna och tvåorna var alla hotell låg och så, sjukt tråkigt haha. efter det blev det att åka hem till mig med mimmsan också så käka vi chips och dipp tror jag haha, inte förvånande. men mimmi somna ju till första filmen OCH INTE JAG!!! jag som alltid somnar till filmer lixom men inte den här gången, såg faktiskt TVÅ hela filmer på raken utan att somna, brothers och charlie st cloud, sorliga filmer de där :(

fre: va sjuk, sen på kvällen så firade vi lily, riktigt trevligt!! hon fick massa flytta hemifrån grejer av mig haha, sen en tavla jag gjort själv där det är en ensam liten gubben och så står det forever alone, tycker den passar henne! :D så den måste hon sätta upp när hon flyttar sen haha :D sen fick hon ett hemmagjort spel av farmors, ett spel om henne och farmors kök, asfint vare! sen så när de flesta gått berätta vi spökhistorier och så i mörkret sen drog alla, haha

lör: jobbade, ganska mycket folk vare eftersom det va nåt med ifk, haha, men det gick bra! sen efter det blev det att dra hem och göra sig iordning sen hem till emme för förfest, det va hon jag och mimmi haha, sen så mötte vi upp roos och gurra på bussen så åkte vi in till stan och skaffa stämpel sen till deli och va där ett tag, "däcka" lite här och var, sen drog vi till puls och va där till 3 typ, sjukt kul utgång, träffa massa man kände och aa askul! inte ofta man går ut med emme heller! :D 

sön: upp och jobba igen, va sjuuukt seg så fick sluta tidigare, och det gjorde jag ju gärna då haha :D sen fira vi linda lite med släkten, åt hemmagjorda hamburgare och glass till efterrätt, sen när gästerna gått så åkte jag linda och jimmy ner till konsum och köpte lite gotteri så åkte vi tillbaka så såg vi på tangle, så himla sööt film! :D

mån: va ledig, så gjorde absolut ingenting, haha eller jo färga håret, ajuste jag färga ju håret nån av dagarna här innan också :O jooo det va nog på onsdagen isf, haha. alla fall, gjorde inget mer än det.

tis: hade samhäll, sen sluta vi och då blev det att gå på stan med mimmi och emma och hitta present till KELSEYSHIT!! sen så åkte vi hem och sen åkte vi och kolla på handbollsträningen, sen efter det så va jag och mimmi och malin här och käka chips och dipp och förberedde smörgåstårtan vi skulle överraska kellan med på onsdagsmorgonen på hennes födelsedag!! sen kolla vi på film, eller aa jag såg en kvart sen somna jag.

ons: vi vakna och gjorde färdig smörgåstårtan med EXTRA bacon som kellan ville ha, sen åkte vi tidigt till henne och åt den sen drog vi till skolan och hade barteknik och såg en bra film som hette cocktail! :D efter det blev det att dra till stan och kolla lite köpte ganska mycket saker faktiskt, sen hem och göra sig iordning för att äta ute för att fira kellan, sen till kellan för förfest, sen till HUGOS!! ganska trevligt, men det va typ bara kellan som va lite rund om fötterna så aa :D

tors: skola, sjukt segt, hotell hela dagen! sen efter det blev det att dra hem äta lite sen till stan igen och kolla och fika lite med felicia! sen kom mamma och hämta mig så åkte vi till media markt och köpte en hårddisk! :D sen hem och så somna jag astidigt typ 10 :D

aaaah långt inlägg haha gör ett till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0