You shoot me down, but I won't fall, I am titanium.

jaha vad har hänt de senaste dagarna då, joo..

i torsdags blev att ha en heldag hotell, väldigt rolig dag, alla var aströtta och kelsey var bakis vilket gjorde det ännu roligare att skoja med henne. under hela dagen hann vi med mycket, gjorde fina frisyrer på varandra, åt godis som tog superduper lång tid att äta upp, kolla hur våra barn skulle se ut om vi skaffa dem med kändisar, fika, skratta och ha allmänt kul och så får vi inte glömma det vi egentligen skulle göra, starta ett hotell haha :D

efter skolan blev det att äta kebab med malin och mimmi, sen kom tilda så gick vi oh sola. efter det så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, haha. JO juste, jag va ju med malin, hon färga sitt hår rött, AAAAAAASFIINT!!! sen drog hon till handbollen och jag hem och kolla chuck oh sov!

i fredags så hade vi projekt, satt oh planera london lite, vad vi ska ha med oss så, det är ju bara 9 dagar kvar!! :D sen skulle vi haft barteknik men vivi var sjuk så det blev att sluta, så gick på stan med kelsey och sola, efter det åkte jag hem oh sov tills vi skulle dra till vadstena för att träffa emme! :D blev en roadtrip dit alltså, med mimmi, malin och tilda! och väl där så gjorde vi tacos och käka, så himla mysigt och jättefin lägenhet hade hon, sen fick vi också en rundtur i bilen runt vadstena! :D efter det så gjorde vi oss iordning sen drog vi till emme kompis som bodde lite längre bort på fest, där massa andra va, astrevliga allihopa! :D sen senare mot natten så drog vi oss hem till emme igen och käka chips och dipp sen somna vi!

i lördags så vakna vi då, sen så åt vi frulle och gjorde oss iordning sen blev det roadtrip hem igen. hemma så blev det att direkt göra sig iordning så kom mimmi så hämta vi upp malin och köpte godis på willys som vi skulle ge till lillfille som vi åkte till och fira. hos lillfille var det massa trevligt folk, och astrevligt var det. hade askul åt att macke hade "hoppat av skolan, skulle gifta sig och var FASTANSTÄLLD" fast på skoj såklart haha, ae aldrig garvat så mycket i mitt liv, så kul var det haha :D sen blev det utgång med malin, träffa på lillen, becca och sofia! kunde ju varit roligare, men nja skulle varit roliagre oh stannat hos fille. men iaf sen kom mimmi och hämta oss vid tre så kom jag hem och sov!

i söndags så sov jag typ hela dagen. vaknade sen vid typ 5 halv 6 och fick panik och ville göra nåt så smsade kenny och fråga om vi skulle hitta på nåt, så jag gjorde mig iordning fort som attan och tog bussen till henne, så betällde vi pizza och åt den till greys! sen så ladda vi ner skräckis och käka chips och dipp. skräckisen var super dålig hha! 

och så idag: åt gorbis till frulle, sen potatismos och bacon till lunch, kolla på frisörakuten och satt vi datan hemma hos kenny, sen kom pappa och hämta mig, hemma åt jag lite såg på chuck och gjorde samhällsuppgiften, och har precis duschat, så nu ska jag hitta nåt gott och somna till chuck! :D

juste lille hugo var borta i nästan två dar, så hitta mamma honom idag i källaren så han hade varit instängd där stackarn! :((





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0