We found love in a hopeless place.

Måndagar är fortfarande lika tråkiga haha. inget att göra förutom att äta och sitta vid datan. kommer bli tjock om jag inte köper hopprep och rockring snart, hahah. inga läxor har jag att göra heller. 

ae blir väl som sagt att ta något gott att äta och se på chuck.. sen klura ut vad jag ska ha på mig på halloween, tror det blir typ indian eller nåt liknande. juste på fredag blir det att fira bästa emma som fyller 18, sen utgång tror jag haha och så på lördag, halloween blir det att jobba på safari, sen käka med b-rudarna och så utgång.

men innan det blir det ju skolan såklart. aja nu ska jag gå upp i vikt, HIIRÅ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0