They say a few drinks will help you to forget him, but after one too many I know that I'm never.

så då var det dags för mitt femhundrafyrtioförsta inlägg under hela min långa blogg tid hah!

det börjar jag med att säga att, danne vann ju stort på tvspel... vi körde tekken och fifa, fifa är sjukt kul, fast inte när man förlorar exakt hela tiden haha. tror jag gjorde endast 2 mål under hela tiden, aja jag ska bli bäst på det där sen ska jag allt vinna över honom!! :D

sen kom också liily på besök, satt oh glodde lite när vi körde sen kom även jimmy och så drog de igen haha, så tog jag en dusch och kolla på chuck, sen så körde jag lite fifa med danne igen, för att kolla om jag kanske skulle vara lite bättre den här gången, men NAEE.. :(

och så nu har jag precis ätit lite och kollat på chuck, och ska fortsätta göra det och tagga inför skolan imorgon, sen efter skolan blire att planera london med kellogs!

juste satt också och kolla igenom massa videoband för att skriva upp vad som var inspelat på dem, så man slipper leta och kolla igenom alla nästa gång, hittade en video på när jag och kelsey tränar på vår battledans, va lite kul att kolla på haha :D sen när jag, malin, roos och mimmi spela in cara mia, hahaha :D

är så jobbigt oh leta bild till inläggen, eftersom jag aldrig tar kort på vad som händer om dagarna blire ju alltid nåt random foto haha, men så får det bli! haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0