The more I try the less is working.

dagen har gått ut på att vakna, få stå i bussen ett tag till skolan för mallan är dålig på att paxa plats! haha. sen hade vi samhäll, och efter det åkte jag och mimmi hem till mig och körde lite gitarrhjälte, sen somna vi både till tvn och vakna sen vid typ 4 hahha, en jäkla lång powernap!

efter att hon gått så va jag inne på datan lejte, sen så städa jag i köket och i mitt rum. det är rekord på hur länge mitt rum har hållts städat nu haha. sen kom mamma hem så åkte vi till konsum och köpte med oss chips dipp och choklad hem! så det blir att äta det till dhw, tjohoo!! 

och snart är det mat, sen vankas dhw som sagt!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0