Short of breath, short of time, we got to act before it's too late.

idag började min dag med att vakna, precis som alla andra dagar, hade lyckats somna med datan på, precis som alla andra dagar. sen blev det att göra sig iordning för skolan. det tar nästan exakt 20 minuter för mig att göra mig iordnig och då har jag inte hunnit äta frukost, om ni ville veta haha. tänker alltid, som ni kanske läst i andra inlägg att jag ska försöka gå upp tidigare för att hinna med frullen, men njaa får jag 5 minuters sömn så tar jag gärna den, när jag endå vet att jag kommer hinna till skolan, frukosten kan vänta! haha 

aha, efter det då så fick jag stjuss av pappsen till skolan. valde att åka enda till stan istället för bara till bussen eftersom den där jäkla malin har valt att byta ut tiden det är meningen att vi ska hinna ses på under veckorna mot CYKLING, vad är det för stil, huh?! 

i skolan blev det att ha samhäll, gjorde inte så mycket på lektionen mer än att kolla studentklänningar och facebook och lite. va inte riktigt koncentrerad i arbetet så kände att lika gärna kunde göra det när jag kom hem, men gjorde jag det, nae?! vad gjorde jag istället då? somna, aaaa!
haha juste sen på lektionen satt jag och åt chokald och kellan ville smaka, men så stoppa jag in choklad biten i munnen och kellan blev ledsen och trodde det va den sista, hahaha så stoppar jagin ennu två stycken och hennes min då, den va rolig ska jag säga er, HAHA men efter lite letande i väskan hittade vi faktiskt EN chokladbit till, hur coolt?! ASCOOLT

efter samhällen blev det en stanrunda med kellan, tänkte gå igenom varenda affär men inte ens efter en tredjedel tröttna vi och satte oss och käka kebab, precis som alla andra dagar! hittade på lite kodord och annat roligt som vi satt och skratta till och så efter staden for jag hemåt och somna på bussen och sen hemma kröp jag ner i sängen och somna till lite musik!

sen när jag vakna till liv igen så insåg jag att dhw började strax, så jag tog mitt glas med proviva mango och mina två kakor ner till vardagsrummet och såg på det med paaappa. sen upp igen, och nu sitter jag och lyssnar på "scary monsters and nice sprites" med skrillex, akustisk verison, superfin! sen kollar jag också på roligaprylar.se och ser att det finns massa baconsaker man kan köpa.

nästan så att jag är sugen, det finns: bacon air freshener, bacon bälte, bacon drink tablets, bacon läppglans, bacon mints, bacon popcorn, bacon presentpapper, bacon tandkräm, bacon tandtråd, bacon tuggummi, bacon tvål, bacon unisex parfym, bacon-tandpetare, baconchoklad, baconnaise, baconplåster, baconsalt, bacon tuxedo, godisbacon och en plånbok av bacon. haha, inte lite att välja mellan inte! :D

känns som jag har nåt extra roligt att berätta, men kommer inte på vad!! aja, kanske kommer på det senare. imorn blir det iaf att filma med kenny och mimmi, sen så om mamma hinner och har tid övningsköra kanske?! elleeer?! sen ska väl jag och nåra andra sätta oss på världens och kanske utgång, men det återstår att se, sista bussen hem går ju 5 över 11, menmen, finns ju taxi i värsta fall, hoho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0