Set fire to the rain.

sådärja, dags för en uppdatering kanskelikanske

i fredags blev det att åka till skolan och ha lite projekt med kellan, efter det var det lunchdags, var inte sugna på skolmaten så jag kellan, emma, mimmi och cornelia gick till världens och åt, supergott! :D

sen hade vi barteknik då var vi på öl och whiskeyprövning på The Black Lion, inget var särskilt gott haha!

sen efter det blev det att åka hem och göra sig iordning och sen ta bussen till mathilda för att fira emma. egentligen skulle vi varit hos emma, trodde hon så var alla hos mathilda, så "kidnappa" malin emma och åkte till mathilda, aa precis haha. aja hon blev överraskad iaf, sen så åt vi mat och körde spel och emma öppnade alla sina presenter haha :D sen så drog vi alla ut till puls, sjukt kul kväll tyckte jag, träffa massa man kände oh sådär! :D sen när vi skulle åka hem hitta vi inte mimmi och danny som vi skulle åka med så vi fick stjuss av albin hem, som tur va haha! :D

och lördag då, då blev det att gå upp tidigt och mådde bra som vanligt. sen kom kellan och så åt vi lite frukost, sen kom lily och hämtade oss så drog vi till safari och jobbade till 4, sen fick kellan och jag springa till bussen för att komma hem. sen hemma så blev det att göra sig iordning sen kom mimmi och hämtade mig och tilda så åkte vi till blacka och käka pizza och började klä ut oss till det vi skulle vara. blev skidåkare för mig haha :D sen kom malin och emme och sen nåra andra killar, sen fick vi stjuss av killarna till puls. så var vi där hela natten, sen fick vi stjuss av tildas pappa hem!

sjukt mycket folk och väldigt varmt med en tjocktröja och mössa haha, men helt okej! :D

och så i söndags blev det att vara med malin, vi köpte chips och dipp och annat för att göra pannkakor. pannkakorna blev fula men goda, sen så kollade vi på heroes enda till flickan drog! haha :D

och så idag har jag inte gjort något än så länge haha, men snart kommer, mimmi, kellan och emma, så ska vi äta åbikrog mat och kolla på film! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0