Only to haunt you.

då va man hemma igen lååå, eller aa kom hem igår, men kände inte för att uppdatera då.. eller hade rättare sagt inte tid hehe :D ska väl förklara lite kort om dagarna i London dåå

London va askul, första dan va lite halvdan, flyget oh så gick bra sen själva bussen till london tog väl typ 2 timmar, sen va vi ju tvugna att klura ut tunnelbanan men det gick bra, sen kom vi till hostelet, piccadilly backpackers hette det, haha. såg ut som ett sjukhus och sjukt äckliga toaletter och duschar, men som sagt vi va ju aldrig där så spelade inte så stor roll. sen så gick vi runt i Soho och kollade och käkade på en äcklig restaurang. sen kom vi hem, skulle hänga med hostellet på barrunda men orkade inte så somnade ist haha. 

andra dan så åkte vi till Green Park och käka frulle, sen gick vi till Buckingham Palace och checka läget, sjuukt mycket folk, sen såg vi en skymt av London Eye så vi försökte hitta vägen dit, vilket vi gjorde. såg också Big Ben haha, eller trodde vi iaf. sen köpte vi biljett till London Eye och Madame Tussaud (?) så åkte vi London Eye sen gick vi på Madame Tussaud, efter det åkte vi till Camden Town, asmysigt vare där. och efter det så åkte vi hem och gjorde iordning oss och följde med hostellet ut på barrunda, redan efter första stället tappa vi bort dem, så blev vi på dåligt humör och gick hem och somna och snacka skit haha..

oh så tredje dan så åkte vi och köpte biljetter hem, sen åkte vi till Oxford Street och gick där typ hela dan och shoppa, sen så käka vi lejte och sedan köpte vi biljetter till Paranormal Activity 3, som vi såg där på bio, SJUKT läskig, va så skakis efter filmen att jag hoppa till när jag såg en människa nere på toaletten, och var tvungen att förklara att jag hoppa till för jag nyss hade sett en skräckfilm, så garva hon lite haha, piinsamt.

sen så gick vi lite till på stan så åkte vi hem och gjorde oss iordning sen följde vi med på barrunda igen, roligare den här gången och hitta också nåra att umgås med, sen gick vi hem och la oss.

igår, så åkte vi direkt till flygplatsen och så hem, sen hemma så åt jag lite sen kom mimmi och hämta mig och mallan så åkte vi till kellan och michelle, så kolla vi film och käka chips och dipp, sen blev det hem och sova och så idag har jag inte gjort så mycket. städat rummet och duschat och ätit och nu ska jag kolla på chuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0