My hands they were strong, but my knees were far too weak, to stand in your arms without falling to your feet.

jahopp, efter chuckelichuck igår, ae förresten blev ingen chuck ju! hann inte, va tvungen oh duscha och göra mig iordning för att sen ta bussen till kenny, där också mimmi va, så klädde vi ut oss till killar och filma in en musikvideo lååå, jonas brothers med play my music hahah!
sen så när vi va färdiga så kom mamma oh hämta mig, hemma så käka jag lite eftersom jag kom på att jag endast äit en banan under hela dagen :O sen så gjorde jag väl inte så mycket mer, försökte sova. juste mitt öga blev asrött igår vet inte varför, så var det det idag också, men nu har det gått över lite iaf. tur det! vill ju inte gå ut på krogen med ett öga rött lixom!

iaf sen idag så hade vi hotell, gjorde lite uppgifter sen efter lunch åt vi pannkakstårta för att fira emma och elin!! :D så kollade vi på rango haha, sen så blev det att åka in till stan med mimmi oh tilda för att sola, sen mötte vi hanna en stund så stod oh pratade med henne :D

och så kom jag hem, sen kom mamma så åkte vi och hämtade upp farmor så åkte vi in till skolan för att äta tre rätters när danne serverade, ganska gott faktiskt! :D sen kom jag hem, städa rummet lite och nu ska jag skriva lite loggbok för projektet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0