Let's leave no words unspoken and save regrets for the broken.

dagen började med att vakna (förvånande) sen gjorde jag mig iordning och åkte med pappa till skolan som vanligt haha. i skolan hade vi samhäll, gick brabra och efter det drog jag och mimmi till stan så kom också kellan, så leta vi present till emoemma, som fyller år nu på TOOORSDAG (!!!!!)

sen hitta vi lite fina saker, köpte även ett halsband till mig själv haha. sen när jag pratat med linda i telefon och övertalat henne att hämta mig i centrum när jag hoppat av bussen så kommer jag på precis när jag lagt på att busskortet ligger i min väska som mimmi råka få med sig hem. så blev att ringa och övertala henne att hämta mig i stan istället haha. 

hemma så körde vi lite worms och letade efter gamla ps1 spel så körde lite sånt också, sen åt vi lite mcdonalds, egentligen skulle vi gått en promenad för att bränna lite fett.. men njaaa, mcdonalds.. det säger ju allt!

sen så drog hon och nu sitter jag här, ska spela lite tetris sen lite FIFA med danne och efter det blire DE HÅ WE!!!

juste lollo ringde också förut, prata lite med henne, va länge sen! tycker allt att vi ska dra och hälsa på henne "där uppe" i egypten snart!! :D

Systeryster lollo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0