Krossa alla fönster, slå in hans dörr och låt honom få veta, att inget är som förr.

idag blev det att gå upp ur sängen tröttare än någonsin för att göra sig iordning för skolan. hade samhäll, då hade vi grupparbete och efter lektionen gick jag och kelsey hem till henne, blev lite tjafs och arga miner om hur vi skulle göra med projektet i London. men det löste vi sen med lite glass och varma hallon haha, då blev vi helt plötsligt på bättre humör och mycket mer taggade inför resan. så vi planera lite granna, sen åkte vi till stan då jag inhandlade strumpbyxor och en mascara, så växlade vi också pengar.
efter det åkte vi till mediamarkt där kellan spontan köpte en kamera, sen gick vi till maxi och käka kebab och jag köpte mig ett halsband. oh så efter det drog vi hem till kellan igen och slappa lejte och hon började packa medans jag väntade på att pappsen skulle ringa och säga att han skulle komma och hämta mig snart. 

men pappa ringer aldrig, så jag ringer honom så visar det säg att han GLÖMDE MIG!!! så han var redan hemma den jäkeln, så jag tvinga honom att hämta mig iaf hhehe.

så hemma, la jag mig i sängen somnade nåra minuter, pratade lite med mallan i telefon och sen så packade jag och så kollade jag på dhw. efter dwh så körde jag tetris med gurra på fb, men förlorade stort.... så ska allt träna upp mig och ge igen! :D

men nu ska jag hitta nåt att äta sen somna till chuck, oh så imorn kommer kellan till mig runt halv åtta så ska vi checka in flygbiljetterna eller nåt haha, sen kommer linda och hämtar oss för att sen stjussa oss till skavsta flygplats, sjuukt taggad!! :D

blir ju våran tredje resa tsm bara i år! :D

gran canaria

magaluf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0