I told him I couldn't lie, he was the only one for me.

igår så började dagen med att jag var aastrött tänkte att "idag ska jag åka med pappa" men såklart ska han till vårdcentralen först, men lat som jag är så väntar jag hellre på honom än att gå till bussen och från bussen till skolan hehe. men så fick ju pappa vänta typ 40 min innan han skulle ta sitt prov, så kom 10 min försent men vad gör det, slapp ju gå! haha :D

sen i skolan hade vi bara barteknik, gjorde drinklista och kolla upp olika drinkar, roligt roligt! efter det blev det att gå på stan lite, äta kebab och sola. sen åkte jag ner till rese och insåg att bussen inte skulle gå förrens om en timma så fick sitta och vänta på den haha, sen kom jag hem hade inget att göra så la mig oh lyssna på musik och somna och blev astrött när jag vakna och va inte alls pepp på utgång, men gjorde mig iordning iaf sen så tog jag bussen med malin och mimmi till stan så satte vi oss och kellan på världens, så träffa vi madde och sabina också sen kom även roos och gurra så satt vi där ett tag, sen drog vi till hugo, va en vääldigt kul utgång träffa massa man kände, fast vissa man kanske skulle klarat sig utan typ "pelle" hahah :D sen så fick vi stjuss hem av johan och lite mcdonalds påvägen, så kom jag hem vid halv 4 såg på chuck och åt min goda hamburgare och mina pomme, sjuuukt gott, sen somna jag!

och så idag så börja vi inte skola förrens klockan två så pappa kom och hämta mig vid 1 med en ny bil som han skulle provköra för att kanske sen köpa, så vi åkte till pizzahut och åt buffé, asgott vare! sen fick jag stjuss till kellan så kom mimmi också så gick vi till skolan och fixa mackor och duka och städa upp för kvällskonferensen vi hade med våra föräldrar!

sen kom föräldrarna så prata vi och fika vi sen åkte vi hem, hemma så har jag suttit vid datan ätit och kollat på chuck och nu ska fortsätta att kolla på chuck och tagga skoldag imorn, sen efter skolan blir mys framför idol med massa folk! :D

juste så var det ju international suit up day 2011 dag idag och det passade ju perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0