I don't come cheap but the kisses come free!

mhm, i natt somnade jag väl runt tre nån gång, vet inte varför. va väl inte trött antagligen haha. sen vakna jag idag av att kellan ringde och fråga om hon kunde komma till mig efter att hon hade varit på stan, och det fick hon! hah

jag kolla lite på chuck och åt frukost sen kom kenny så kolla vi lite på trailers, typ paranormal activity 3 som vi planerar att se! efter det så kom mimmsan så började vi klä ut oss och greja, inför filmningen av champagne showers, gick väl sådär, behövs nog filmas lite mer haha! 

efter filmningen så försökte jag fixa och trixa med datan för att kunna klippa den förra musikvideon vi spela in, men det funka ju inte så bra. fick lite aggressionsutbrott och ville förstöra allt i min närhet, men gjorde inte det som tur va haha. sen när det väl funkade och klippa och så då såklart ska kenny och mimmi dra haha, så fick göra skitjobbet själv, men det blev ganska bra endå, här har ni videon: http://www.youtube.com/user/eeveliiiinaaa#p/a/u/0/FzwlpUu7WWE

efter att den blivit färdig så har jag suttit och lyssnat på ladies choice och varit på allmänt bra humör, tog också en dusch och ett par vindruvor att äta. men beklagar lite över att jag inte kunde följa med kellan och dem ut, men bad kellan att skriva varje gång det hände nåt så det skulle kännas som om jag var med haha! och just nyss skicka hon ett sms "är rädd", men har inte svarat på varför hon va det, ska man bli orolig?!? 

iaf, imorn blir det hotell hela dagen, sen vet jag faktiskt inte! 


"you don't care a bit, You Don't Care A Bit!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0