Forget the things we swore we meant.

aha aha klockan är 04.19 och jag kom precis hem från krogen, är aspigg eller aa astrött så jag blir pigg... hm gick inte ihop, men men. så är läget i alla fall

igår blev det att ha projekt sen estetisk verksamhet, fast vi gick inte på esteten eftersom vi skulle filma och planera, men så blev det inte heller eftersom de blev lite tjafs om hur vi skulle göra osv. så efter projektlektionen åkte jag och mimmi till maxi och köpte chips dipp och cola, sen kolla vi lite på mobiler på mediamarkt och efter det åkte vi hem till mig oh kolla på en tredjedels film sen så lyssna vi på massa gammal musik och efter det så tog vi en tre timmars powernap, HAHA.. sen så satt vi inne på datan sen kom mattis och roos så såg vi på idol sen drog vi uppe till emmelutta och sov till en film, sen blev att åka hem och hemma kunde jag ju inte somna eftersom jag redan sovit bort hela dagen så somnade typ halv 4,4. drömde sjukaste drömmen, kort förklarat att danne mådde dåligt så jag skulle trösta honom, sen vaknar jag i verkligheten oh får största skuldkänslorna och bah, jag måste umgås med danne mer, kanske fråga om vi ska spela tvspel sen imorn, haha
juuste råkade också spilla ett helt glas cola på mig själv när jag skulle gå upp för trappen med en massa saker som jag trodde jag skulle klara, men tydligen inte, hahaha xD

idag så vakna jag typ vid 10, åt lite frulle och kolla på chuck sen somna jag om, sen åt jag grillspett och såg på chuck och somnar om, sen blev det att duscha och göra sig iordning så kom emme oh hämta mig så åkte vi upp till henne. så kom mimmi och malin så gjorde vi oss iordning sen kolla vi gamla bilder och sånt, sen blev det att ta bussen in till stan. i stan skaffa vi stämpel på puls sen satte vi oss på deli sen drog vi till puls igen, väldigt kul utgång men lite mycket folk bara och lite för mycket förföljande haha. sen åt vi max och så kom emmes pappa och hämta oss.

så nu är jag hemma och ska sooooova

(skulle ha publicerats igår, men när jag letade efter bild så hann jag tydligen somna, HAHA)

hehe, hittade en snygg bild på linda som jag ville dela med mig av, här har ni den.. TADAAA!!


Kommentarer
Postat av: hanna hassan

ERE FEST ELLER?! Ja, jag är tillbaka och bloggar, mer seriöst!

2011-10-16 @ 23:58:19
URL: http://hybridhassan.blogspot.com
Postat av: Lois

HAHAHA! Montergarv:) Älskar bilder på Lindus, helt fantastiskt!

2011-10-22 @ 10:49:01
URL: http://sasongare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0