E ni peppade?! JA, vi e riktigt jävla peppade!!

jahopp, en uppdatering om dagarna som gått låå! bara så ni vet så skriver jag vad jag gör alla dagar för min egen skull, så jag kan kolla tillbaka, så orkar ni inte läsa (KENNY) så är det därför dem är så långa, fast vissa gillar ju när jag skriver långa, som typ ... mamma, haha :D

onsdags: hade barteknik sen så blev det att gå hem till kellan tror jag? aa så var det, haha så kolla vi lite om london sen drog jag hem och kolla på chuck oh lite, juste fixa grejer till spexfotot också haha

torsdags: började med att vi hade nån som pratade om nån mässa i stockholm som vi ska på, sen så skulle nåra från östnytt ha en konferens nere i vårt hotell så jag och kellan fick dra på oss våra uniformer och servera och plocka undan efter dem hade ätit oh så, sen så var vi med på pyrets klassfoto som nårga i deras klass som inte va där haha :D sen blev det spexfoto för våran klass, alla var någon från nåt land och jag var en mexikan haha!

efter det kommer jag iinte ihåg vad vi gjorde, men efter skolan blev det alla fall att åka hem till mig och mimi följde med, så åt vi lite mackor och skulle kolla på horrible bosses, men båda somnade haha, sen åkte mimmi och jag la mig i sängen och lyssna på massa gammal musik hela kvällen

fredags: börjde dagen med projekt och jag och kellan fick det godkänt med vissa ändringar, sen så hade vi estetisk verksamhet då så var vi på visualiseringscentret och kolla på en 360 graders bio?! om rymden och grejer, sjuukt coolt!! och efter det blev det att dra hem och göra mig iordning, sen kom kellan så drog vi upp till mallan för en askul förfest!! och efter det fick jag och kellan stjuss av gurra, som fått körkort, till pulsan och så blev det en väldigt kul utgång!

lördags: blev att gå upp ganska tidigt sen fick jag stjuss av emme som också fått körkort, till jobbet, tjohoo! :D ganska seg dag men endå kul!! och efter jobbet, så gjorde jag mig iordning sen fick jag stjuss av snälla mammsen till kellan, så förfesta vi där lite själva med michelle också haha :D och sen efter det blev det en utgång, träffa på massa vi kände. men jag va så jäääävla trött så det blev att ta halv 2 bussen hem, riktigt skönt att komma hem skapligt :D

söndags: upp och jobba, kö hela dagen men det gjorde bara så att dan gick snabbare, efter jobbet så åkte linda, tina och jag till slushen och hjälpte dom att tömma alla slushar, sen så gick vi alla och kellan till safari för lite mingel och pytt i panna, astrevligt, sen blev det att få stjuss hem, så sov kellan här, och till kvällsmat blev det bacon och äggröra och sallad och vindruvor, haha :D sen somna vi till film!

och så idag: haha, då blev det att åka in och pröva studentmössor, är sjukt taggad för studenten!! sen så åkte jag och kellan till banken så fick hon fixa och trixa med det hon skulle, se blev det att åka hem och så satt jag bara vid datan, sov lite och så har jag duschat och nu ska jag fixa nåt gott oh äta och skriva lite listor på vad jag behöver haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0