Yeah, you are my dream, there's not a thing I won't do. I'll give my life up for you, cause you are my dream.

HAHA, trodde jag glömde uppdatera igår så tänkte göra det nu, men nae hade ju uppdaterat !!

igår somna jag i alla fall väldigt tidigt för att vara jag, somnade typ 12, fast var ändå lika trött när jag skulle gå upp idag. kom inte på några julklappar heller, kan vara för att jag inte tänkte så mycket eftersom jag höll på oh somna. hehe

idag så har vi alla fall haft barteknik, sen så efter den lektionen åkte jag, mimmi och kellan till lager 157, fick med mig en tröja och ett skärp. sen pallra vi oss till stan för att hämta fribiljetter, men de va slut. sen köpte vi lite mat och åkte till skolan igen för att mimmi ska ha matteprov om 5 minuter. så kände att jag kunde följa med och plugga lite, men blev inte så mycket pluggande haha. 

inom loppet på 2 min hann jag somna, snarka, drömma ooooch bli skrämd så jag vakna. haha, där har vi en powernap! :D

sen efter hon har haft matteprov ska vi till maxi och hämta fribiljetter sen heeem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0