When everything is wrong, we move along.

hemma hos jessica så åt vi smörgåstårta och chillidilla lite, micket trevligt! :D sen fick vi stjuss in till pulsan där natten spenderades, väldigt kul utgång, men skum på nåt sätt haha. alla fall kom hem vi 4 kanske, sen somna jag och vakna vid 6, helt klarvaken.. kunde inte somna om. så det blev att köra lite tetris haha, sen somna jag vid 8 till 10 typ och då gjorde jag iordning lite burritos och satte mig framför tvn och kollade på oc, ända tills mimmsan ringde och fråga om vi skulle checka på film. så hon kom så såg vi på saving private ryan, faktiskt väldigt bra. haha :D bakade lite kladdkaka till filmen osssååå. 

sen drog hon och jag skulle fixa så att alla london bilder som ligger upp på facebook skulle bli svartvita, så istället för att radera en bild efter en, som jag (osmart som jag är) tänkte göra först, så ska jag radera hela albumet, men funkade det då, aee. fyfan vad arg jag blev kom upp "är du säker på att du vill radera albumet LONDON 2011?" typ HELA ÅTTA GGR, bah JAA FÖRFAN!! fy i faan vad arg jag blev.... sen så skulle jag fixa så alla bilder blev svartvita, så tror jag att alla är det och försöker göra ett nytt album, men funkar det att ladda upp bilderna då, nae (!!!!!) sen en halvtimma senare så funkar det och när dem väl är uppe så är inte ALLA SVARTVITA!!!!!! gaaah. så berättar kellan att man måste spara dem på ett visst sätt för att de ska sparas svartvita, så trycker på spara knappen, men som allt innan så funkade inte det heller.............. då slog jag lite på datan och började tjuta lite. 

sen typ 2 timmar senare DÅÅÅ blev allt klart, tack och lov!

alla fall sen har jag sett lite på EMA live, sen så berätta mallan att AVICII ska komma till sverige den 3 mars, så det ska vi boka biljetter till imorgon då de släpps!!! :D

och nu ska jag fortsätta att se på oc, TJINGALINGA

och så äkta jag när vi kollar på film, HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0