What is it with you that makes me act like this?

idag den 8:de november 2011 så upptäckte jag att jag äntligen har fått mina superkrafter. jag har alltid vetat att jag är speciell men idag så fick jag det bekräftat. dagen började som vanligt på tisdagar. med samhäll asså. kollade lite på en dokumentär om Burma, men somnade för att vila upp mina superkrafter lite. efter lektionen åt vi lite mat för att jag skulle få energi. när jag kommer hem så lagar jag lite pannkakor och kollar på oc, när jag sen ska lämna disken i köket så håller jag tallriken med glaset på i höger handen. SNUBBLAR TILL!! glaset flyger och voltar i luften och jag FÅNGAR DET med VÄNSTER handen (ska det så klart stå HAHA), sjukt coolt var det. där ungefär runt klockan 2 den 8:de november fick jag mina superkrafter. bättre sen än aldrig lixom.

eftersom superkrafterna tog ganska mycket på min energi så råkade jag somna till oc och sover så djup att jag inte märkte när mamma kom in och hälsa. hade tydligen shisat(?) på henne men inte sagt något haha. så vaknar jag vid SJUU, av att kellan ringer så pratade vi lite, sen så körde jag lite tetris och sen kollade jag på desperate housewives med mammi, och nu ska jag somna till oc, om det går haha. 

imorgon har vi barteknik eller estetisk verksamhet och efter det vet jag inte vad som händer men på kvällen så blir det nog en utgång om vi är lediga på torsdag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0