What if I fell to the floor, couldn't take all this anymore. What would you do?

gårdagen började med att försova sig, stängde av alarmet i sömnen för att jag drömde att det var någon som inte ville sluta ringa mig haha. sen så var jag beredd med frukosten, rester från kinamaten men insåg sen att jag inte hann äta upp den så tog med den till kellan istället haha!

hemma hos kellan så arbeta vi lite med projektet sen så filma vi lite, gick väl bra. sen åkte jag hem och gjorde mig iordning lite sen så fick jag stjuss av snälla mamma till kellan igen. så åkte vi med mimmi till gurra, men eftersom det hade hänt en olycka när de va påväg hem så fick vi sitta och vänta typ 40 min i mimmis bil på dem. men vi hade det kul iaf haha :D

sen var vi som sagt hos gurra och hade det trevligt, sen runt halv ett snåret var jag tvungen att ta mig till bussen. vid busshållsplatsen hör jag massa konstiga ljud som gör så att jag inte vågar lyssna på musik haha, sen så ser jag bussen komma i 140 typ och eftersom det va dimmigt såg han mig typ inte så var tvungen att tvärbromsa ganska många meter från hållplatsen. sen väl i stan ska jag ta mig ner till rese, så går drottninggatan och ser massa skumma personer, men kände mig rätt så säker eftersom det åkte polisbilar där ahha. 

sen när jag kom ner till rese så sitter jag och väntar på bussen. då kommer det en fullis och sätter sig brevid mig och bah "du parta?" "du drinka?" "du lyssna på musik?" du borde tjäna mycke penga så du kan drinka varje dag sen!" "ska du följa med och drinka sen?" .. skitläskig var han, sen så hörde jag inte riktigt vad han sa för jag kollade bort och höjde musiken. så vill jag bara gå därifrån men så ser jag en kille jag känner igen gå förbi och ser att han kollar på mig, så såg jag att det va fille, så jag fort som attan går till honom istället haha. 

sen så ska den där fullisen hoppa på samma buss som mig, så väntar jag att han ska hoppa på före mig så han inte kan sätta sig vid mig. sen så kommer han endå och sätter sig bakom mig, så ser jag att han trycker på stopp vid centrum men han hoppar inte av utan han hoppar av när han ser att jag ska hoppa av. sjukt jävla läskig så jag går suupersnabbt av bussen och går snabbt hem så ser man att han kollar men som tur va gick han andra hållet.

sen kom jag alla fall hem och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0