"Trust your intuition. The universe is guiding your life."

hopp, gårdagen får 4 av 5 toasters men kvällen får 1 av 5, haha. dagen började med att ha lite barteknik, efter det så åkte jag hem och somna.. som vanligt. sen så började jag göra mig iordning sen tog jag bussen till kellan och så drog vi till gurra för lite förfest, micket trevligt, sen missa vi bussen eftersom den var tvungen att komma precis i tid. haha. så vi stod vid busshållsplatsen och hade det kul.

sen så åkte vi in till hugos för att vi tänkte ha en sjukt kul utgång. MEN när vi kliver in är det kanske 3 pers på dansgolvet, nåra få pers på uteserveringen, så vi satte oss en kvart sen så gick vi till max och åt. det var höjdpunkten på denna tråkiga kväll haha. sen drog vi tillbaka till hugo, kände att jag va tvungen att stanna eftersom mallan och jag skulle ta taxi tillsammans hem, men det blev lite roligare fast sen dog det igen, så vi drog väl hem vid halv 2, så var hemma vid 2 och somna vid halv 3 kanske.

vaknade idag, AAASTRÖTT. tröttare än vad jag brukar va när jag somnar senare än 3 typ, sjukt trött var jag. alla fall så hade jag sminket från gårdagen kvar på mig så valde att stanna i sängen tills vi skulle åka typ haha.
sen i skolan sov jag lite sen hade vi hotell hela dan. efter det så åkte jag hem .. SOMNA och vakna typ vid 7 haha. sen så har jag varit sugen på kinamat heeeela dagen så bad mamma köpa med det hem, såå jävla gott. så det åt jag till oc. så fick jag en sån där fortune cockie också där det stod som det gör på rubriken på lappen i kakan haha.

men nu ska jag sova, och imorgon blire att åka till kellan för att fixa med vårat projekt sen filma lite sen vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0