Today is where your book begins, the rest is still unwritten.

hoppelihopp! 

ae nu blev jag blödig, nians skolavslutnings låt kom upp på spottan :( haha, ae men i tisdags så gjorde jag som sagt inte så mycket, sen kom tildutt och vi bestämde oss för att köra lite fifa, vilket jag verkligen ÄGDE på hehe, alla fall mot tildutt!! sen så kom emme, malin och mimmi så körde vi lite rapparkalja och åt popcorn. sen drog dem och jag spelade lite tetris hehe

igår så började dagen med att hemtelefonen ringde i säkert över en kvart då jag tillslut bestämde mig för att faktiskt ta och svara haha, så var det mimmi som sa att hon och tilda skulle komma om 20, men nja snarare 40 haha. så åkte vi och hämta mallan sen drog vi in till maxi, käka till french hot dog och hämtade fribiljett, sen blev det att åka till smedby för mimmi skulle hämta sitt vin hos mathilda. och sen så blev det att åka hem igen. 

hemma gjorde jag mig iordning för att sen ta en buss till lillen för förfest, men eftersom mimmi inte skulle hinna med bussen och lovade att hinna med nästa så fick jag vänta. men hinner hon med nästa då? NAE... så hoppade på bussen efter många om och men. sen ringer jag till mimmi som då bestlutar sig för att ta bilen.... dålig ide. så jag hoppade av och åkte med henne in, tog ett tag att hitta bra parkering men sen så blev det vid skolan, så fick vi gå till norrtull för att ta 2:an där ifrån.. men kom den? NAE... 

gaaah, såg också när jag och mimmi sen satt på spårvagnen en som liknade min drömkille från magaluf, så kollar jag en extra gång SÅ VAR DET HAN!!!! so close but still so far away lixom...

iaf efter tag kom vi alla fall fram till lillen, där var malin, emme, becca, tilda och nåra fler. astrevligt var det! sen drog vi vidare till hugos, askul kväll, träffade linda och massa andra man kände! :D 

idag så hade jag lovat linda att följa med till arbetsförmedlingen så hon ringde vid 9 och väckte mig så det blev bara att göra sig iordning, så åkte vi in, sen efter det åkte vi hem igen och kolla på white chicks med chips och dipp, underbart!! sen drog hon och jag pratade med kellan i telefonen exakt 91 minutas, hoho, sen ringde jag till mimmi för att se så att allt stod bra till haha!

sen har jag spelat fifa med danne sen sovit tills nu haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0