To be alone with you.

glömde maxi påvägen hem om ni ville veta. alla fall väl hemma så somnade jag DIREKT. vaknade vid 8 igen, ajabaja. så nu kommer jag verkligen inte kunna somna i natt...

drömde sjukaste mardrömmen. det var 50 % på allt i maxi, så jag och kelsey skulle åka dit för att shoppa eftersom det var 50 %. men sen började en man skjuta på folk, så visade det sig att det va ett stort gäng som hade gjort så att inga kom in eller ut från maxi och försökte man rymma så blev man skjuten, och det här hade tydligen jag och kellan varit med om förut men vi klarade oss, och då var det också 50 % på allt. asso så lurade dom bara folk så att det skulle bli mer instängda! iaf sen så var vi skitskraja, och jag försökte hitta ett ställe att ringa till mamma på. så jag kunde säga hejdå. så ringer jag och börjar astjuta och säger att jag kommer dö och att det här blir det sista samtalet och grejer, oh mamma verkade inte ens bry sig. hahah. sen hände lite mer saker. men alla fall SJUKT LÄSKIG.

sen så vakna jag från drömmen och satte mig lite vid datan sen lite vid skype, sen så kom mamma och pappa hem med glillsplett, så det blev att äta det framför oc, och nu ska jag väl försöka bli lite trött så jag kan somna!

imorn blir det att gå upp vid typ 6 ?!?!?! gaaaah, ska mötas vid kvart över 7 i rese sen ska alla 3:or åka till sacomässan. och det planeras för fulla muggar för mig och kellan med en lista och grejer. go peters!!


aeerå haha, inte så jätteseriöst, men vem vet.

Kommentarer
Postat av: Nyfiken i en strut

Hittade du något intressant på SACO-mässan? (:

2011-12-03 @ 18:10:53
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0