Our hopes and expectations, black holes and revelations.

när emma, mimmi och kellan kommit blev det att stå ett halvår och välja vad vi skulle ha för mat får åbikrogen, sen åkte vi till mimmi och hämta chips och så till konsum och köpte dipp sen till åbikrog för att hämta maten!

sen kom vi hem till mig igen så åt vi vår mat till en film som hette conviction tror jag, ganska så bra film, sen kollade vi på snygg sexig singel också ganska bra haha! sen efter lite harry potter liknande slagsmål med kellan drog hon och emma, sen drog mimmi! :D 

idag har spelat tetris, ätit pannkakor, pratat halva dan med kelsey i telefon, varit inne på fb, kollat på chuck, ätit chips och dipp och nu ska jag käka pizza sen kommer tilda och mimmi, så får vi se vad som hittas på! 

juste skulle söka efter emme pemmes blogg för hade glömt vad den hette, så kommer jag in på hennes bilddagbok och såg tre fina bilder på oss haha,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0