Open up your mind and then open up your heart and you will see that you and me aren't very far apart.

gårdagen fick 5 av 5 toasters, abso fucking lutley! började med lite datakunskap på morgonkvisten sen för lite projektarbete med kellogs i cafet sen lite tacos på det också! efter det blev det att ta bussen hem, duscha och lite så sen så kom mimmi så skulle vi ju klippeliklippa filmerna, men det gick ju inge vidare iofs så det fick -13245 av 5 toasters. först så dampar datan så ville slå sönder den hehe, sen så förlorar jag på mariokart. bajs.
iaf sen så åkte jag och mimmut och köpte pizza till oss och danne, så åt vi den, sen så fixa vi iordning lite i tvspels rummet sen kom tilda, viktor, johan och freddie, så körde vi FIFA, guitar hero, diddy kong racing och kollade på the hangover. haha rolig kväll faktiskt, kan ju säga att jag har blivit ganska så bra på FIFA, tjohoo

sen drog dem vid 2 kanske, idag så vakna jag vid tolv, gjorde iordning mig lite sen fick jag stjuss till kellogs så drog vi till staden för köp av blommor till mallan och lite kebabkäk. sen drog vi hem till kellogs igen och åt lejte sen tog vi bussen hem till mig och klippte färdigt filmen eftersom det inte cpa lika mycket som igår. sen tog vi våra fina fötter och traskade upp till mallan.

hemma hos mallan bjöds det på god mat och efterrätt, eftersom hon den jäkeln ska til Gran canaria i en hel mååånad (!!!) i alla fall, blev snack och promenad och garvanfall, sjukt trevlig kväll. sen tog vi adjö av bajsmalin :(((( hoppas du har det så bra som det bara går där nere och kommer sakna dig en masssa massssaaa fröggelöggge, hörs på skype!!!!

iaf och sen fick jag stjuss hem av snällisen tildplutt, och nu sitter jag här och funderar på om man ska ta nåt gott och se på oc, men vad finns det att fundera på liksom, klart det blir så. om vi har nåt gott förstås, men det återstår att se, ADIOS MON AMIES!

återigen, HARE SÅ JÄVLA BRA OCH SAKNA MIG INTE ALLT FÖR MYCKET! HERRRÅÅÅ FRÖGGE, SYNS OM EN MÅNAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0