Keep your hopes up high and your head down low.

okej, ska väl ta och skriva lite om helgen lå. den började i fredags, haha. iaf hade estet sen efter esteten så fick jag och mimmi stjuss av tilda hem till mimmi, så åt vi lite och så, sen så kom tilda och hämtade oss igen, som vanligt typ 20 minuter efter hon egentligen skulle kommit hah! 

sen så åkte vi in till skarphagen och hämtade viktor och freddie så blev det en roadtrip till DH, lyssnade på musik, stannade på mack och köpte godis och spela lite ipodspel haha. sen va vi framme, överraska mattis lite, hälsade på min bror, åt äcklig gyrostallrik, kollade på dead by april och deras ursnygga sångare haha, kollade på när killar shuffla, sjuuuukt coolt. ska lära mig det! och så till sist så kollade vi på scenaktiviteter, en kille som vann det nåt annat år när han beatboxa var där och beatboxa sen gick han ut i publiken och FRIA till sin tjej, jätteguuulllligt!

sen blev det roadtrip hem i regnet med hög musik och fult sjungande och dansande i bilen utan att veta att killarna i bilen brevid såg och satt oh garva åt oss HAHA. åkte väl därifrån vid 1, men kom hem vid 4 eftersom vi skulle lämna mimmi i blacka, viktor och freddie i skarphagen, hämta upp danny och hans kompisar från puls och släppa av hans kompisar vid mcdonalds sen stjussa hem danny till näkna OCH sen blev jag avlämnad hemma hos mig haha :D 

i lördags blev det att göra sig iordning, sen vid halv sex fick jag stjuss till kellan där michelle skulle firas för fulla muggar, det blev god mat, presentöppning, våghals och roliga listor! sen blev det vidare mot puls där man träffade massa man kände och hade allmänt kul, sen slutade kvällen med taxi hem. sjuukt kul lördag!! 

igår så gjorde jag ingenting. satt vid datan, sov, åt.. aa typ det haha. men sen på kvällen blev det lite första adventsmys framför tvn, sen upp till rummet igen och sova. och idag vakna jag typ 8, och nu ska jag käka frulle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0