I'm not a perfect person, there's many things I wish I didn't do.

hopphopp, dagen började med lite samäll, sen så efter det så blev det att gå till sibylla med kellan och köpa mat sen äta den hemma hos kellan framför tvn, haha. sen så somnade jag lite och kellan satt vid datan. sen bestämde vi oss för att hämta hennes nya mobil som kommit på posten så åkte till skvallertorget oh så tillbaka. så satt hon oh trixa med den medan jag ägde på wordfeud, hihi! :D

iaf sen kom mamma och pappa och hämtade mig, oh så fick vi stå i ganska lång kö för att komma till åby eftersom en personbil hade krockat med en lastbil tror jag det var, usch.. får hoppas dom är oskadda. 

sen hemma så har jag duschat och kollat på dhw med mammsen och pappsen. och nu ska jag kika lite på vad man kan önska sig i julklapp, det är ju så himla svårt ... sen ska jag sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0