If I die young, bury me in satin and lay me down on a bed of roses.

jahopp, idag har jag haft heldag med hotell, helt okej faktiskt. sen så efter skolan så gick jag och kellan hem till henne och fixa och trixa lite, sen så skulle jag färga håret på henne och kände också att jag med behövde göra det. så vi gick till konsum och köpte hårfärg sen färgade vi håreet. jappjapp!!

sen så efter det så tog jag bussen hem, hemma så har jag bara suttit vid datan och pratat med kellan i telefon och i skype och planerat lite inför nyår och sånna saker haha. men nu känner jag hur magen behöver ha mat så ska faktiskt ta nåt att äta sen somna till oc. 

har sovmorgon imorgon till kl halv 1, sen efter esteten som vi har då blir det en roadtrip till DH med mimmi, tilda, viktor och freddie! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0