I wanted words but all I heard was nothing.

efter att jag ätit igår blev det att köra lite mariokart sen supermario, gick asbra för att vara så länge sen man körde men är man bäst så man liksom! 

sen så ville mimmi prata med mig på skype, så prata lite med henne sen kom även johan, kelsey och dennis med samtalet så snackade med dom ända till klockan 2 typ haha. sen så somnade jag till oc.

idag så hade vi samhäll, sen så blev det att gå lite på maxi med mimmi, sen hem till mig och köra lite mariokart. idag gick det inte alls lika bra, blev lite skrikande och lite förlorande och lite ner i sjön åkandet men vi var glada för det, haha. sen så åkte mimmi hem så la jag mig i sängen och somnade tills nu. 

och nu väntas det på kina mat, men först ska jag duscha sen vid 9 börjar ju dhw, tjohoo! :D


saknar gamla åbygänget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0