I stare at my reflection in the mirror, why am I doing this to myself?

i lördags så blev det som sagt en hemmakväll, sen runt halv 10 så möttes jag och malin och gick en promenad med capsar på nästan 2 timmar. trevligt trevligt. sen kom jag hem vid halv 12 igen så käkade jag lite chips och dipp framför oc.

sjuukt skönt att vara hemma en lördag efter att ha gått ut nästan alla andra enda sen jag fyllde år haha.

och så igår blev det att gå upp och göra sig iordning sen åkte jag och mamma till candyland och köpte på oss massa godis och sen vidare till maxi där vi köpte mat och så. sen hemma så kom pappa hem från att ha varit i portugal i nästan två veckor, så fick han lite farsdagspresenter sen så kom linda och farmor över så åt vi lite, sen så körde jag linda och danne lite nitendo 64 som linda äntligen har kommit tillbaka med haha. 

efter det så kom mallan så gjorde vi varmsmörgåstårta och åt det, chips och dipp och godis framför heroes. tjockisar!! sen så följde jag henne en bit hem sen hemma igen så körde jag lite tetris och somnade med datan på.

och idag ska jag plugga lite sen vet jag inte. tagga skolan imorn kanske.. eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0