I know that I've got issues, but you're pretty messed up too.

idag vakna jag av att mallan ringde vid 9 då vi hade tänkt boka biljetter till avicii, men sa sen att vi skulle höras senare och se om biljetterna fanns kvar, fanns de kvar skulle vi boka, men haha nja, slutsålt :( 

iaf sen så värmde jag lite burritos och åt det och kolla på oc nere i vardagsrummet så somnade jag till klockan två. sen tog jag en dusch och så efter det så städade jag faktiskt rummet! ÄÄÄÄLSKAAR när min säng är nybäddad !! och så belönade jag mig själv med lite kladdkaka och oc. så nu ska jag borsta tänderna och sen somna till oc och tagga skola imorn, wuhuuu.....

måste bara tillägga att oc är fan den bästa serien, blir så himla glad av att se den, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0