I hope you had the time of your life.

sådär, igår så hade jag samhäll, astrött var jag, somnade nästan sittandes haha. sen efter det så fick jag S T J U S S av mimmi hem och hemma så gjorde jag det vanliga, sov alltså. sen så ringde tilda och sa att hon skulle våldgästa mig, men det blir ju inget våldgästande om man vet om det HAHA :D iaf så kom hon så åt vi popcorn, chips, drack saft och körde fifa och mariokart. har klurat ut att vi är lika bra på fifa också hah! 

sen efter att hon hade gått så kollade jag på dhw med mamma och pappa, sen så eftersom jag sov middag kunde jag såklart inte somna sen så satt vid datan och upptäckte läskigaste saken, man skulle kolla på en bild på tre pickar i tio sek sen så skulle man kolla upp i taket så såg man en människa, så det satt jag och gjorde flertals ggr för att det var så himla coolt att det kunde bli så haha, sen så somnade jag till slut, juste laddade ner roligaste appen också camwow, alla har den säkert redan, men den satt jag och underhöll mig med också iinnan jag somnade haha :D

idag så hade vi barteknik, gjorde drinkar med alkohol i den här gången, aaaasgoda blev dem, så nu vet jag vad jag ska beställa på nästa utgång haha! :D sen efter bartekniken kom jag hem.. ehm aa somnade igen då, sen så kollade jag på oc och åt, sen tog jag en dusch sen så städade jag faktiskt rummet. och nu ska jag dippa morötter och gurka och se på oc, seeeyaa!!




Kommentarer
Postat av: Hans

Okej, vad ska man beställa för drinkar då?

2011-11-24 @ 21:20:43
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0