Det är en vanlig dag och jag har det ASBRA idag!

idag så kom jag till skolan och var själv ända till nån minut innan vi börja, trodde nästan ingen mer skulle komma. haha. hade heldag med hotell, var faktiskt ganska kul lektion, sen efter lunch gick vi till president och fråga lite frågor. efter det så blev det att ta bussen hem. kollade lite på oc och var allmänt glad. sen så körde jag lite superario men dog hela tiden så gav upp och körde gta ist. men blev astrött helt plötsligt och slumra till lite med kontrollen i handen. HAHA, sen vakna jag till av att jag körde in i nåt på gta eftersom jag höll i x knappen på kontrollen när jag slumra till. sen var jag så trött så ja la kontrollen åt sidan och somnade en stund och vaknade sen igen för att det var nån himla gubbe som stod och skrek på min på spelet haha.. 

sen efter det så kollade jag lite oc igen, och nu har jag precis tvättat av sminket och ska sitta med varmånga mot ansiktet nu tänkte jag haha, sen vet jag inte vad jag ska göra!

imorn blire lite skola, sen klippning av våra filmer och efter det fifakväll med nåra fina vänner!!

sa jag att jag mår asbra? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0