Can you tell me what I should do to be the most important thing in your life.

kände att jag inte ville att det skulle bli ett aslångt inlägg så skriver om dagen idag i ett nytt istället hah :D

idag så var jag och fira min farbror, så åkte in med mamma och danne. där så åt vi massa gotteri och lekte lite med kusinen oskar på 4 år. sjukt sööt och coolaste hockeyfrillan haha. så frågar min andra farbror när han fyller år och han bah "ehm kanske en annan dag" jäättesöt!

sen efter att vi firat honom så åkte jag, mamma och danne till djurmagasinet och kolla lite, sen gick vi till toysrus och köpte hopprep och rockring som jag ska använda flitigt nu. sen gick vi till mediamarkt och kolla lite, hitta massa som jag ska önska mig i julklapp om jag kommer ihåg. 

och nu är jag hemma och har ätit och spelat lite tetris. skulle egentligen vara med mimmi, kelsey och nåra fler. men känner att jag inte orkar så blir en hemmakväll framför oc istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0