You can try, you'll never break me.

okej ska vi se, i tisdags.. blev inget pluggande som vanligt, utan somnade. bahah
sen på onsdagen så hade vi typ en timmes lektion sen sluta vi, då blev det att gå och äta på stan med kelly och mimmi, sen kolla på lite kläder. sen så blev det att åka hem för att duscha och plugga, men naeee, somna såklart och vakna upp kl 5 av att linda ringer och frågar om jag ska med till after worken, så det blev snabba puckar, sen åkte vi in så kom kelsey och nåra fler så satt vi på världens bar och hade de trevligt, sen framåt kl 12 så drog jag och kelsey och på vägen hem till henne så vill jag köpa lite chips, så går jag in i affären sen så när jag ska betala mina chips så ser jag inget sånt där kortsak där man stoppar kortet i om man ska betala med kort, så jag ger fram leg och kort hahah... (man gjorde väl det alltid förut väl?!?!?) alla fall så säger
han i kassan:"ska du visa leg för att köpa chips?!"
jag: "......."
han: "haha, eller ville du bara visa hur gammal du va?"
jag: "..."
han: "det stod ju endå inget nummer på!.. du får lämna det nästa gång!"
jag: ".....aa" (dum blondin som inte förstår nånting)


så går vi ur affären och kellan berättar att han mena mitt telefonnummer, och jag trodde han mena att mitt personnummer inte stod där på hahahha... jag tänkte när han sa att det inte stod nåt nummer bah, joho det göre ju visste!!!!! men trodde som sagt han mena personnummer.. haha

sen kom vi hem till kellan, åt chips och kolla på never say never, sen somna vi!

dagen där på blev det att äta frulle, kolla tv, sola och annat, sen kom mimmi på besök också med sina fina nya tänder utan tandställning, mkt najs!!! bara 6 dagar kvar för mig, WUHHUUUUU!!

sen så åkte vi hem och jag åt lejte tacos och har suttit vid datan, kollat big brother och inte mkt mer. 
men nu ska jag skriva upp vad som behövs göra imorn och så, men först ska jag tvätta ansiktet sen se på film eller nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0