Who's gonna bring me back to life?

såååja hemma från jobbet!

i fredags var det skola, sen efter det blev det att åka hem, hämta lite saker sen ta bussen till stan igen för att möta mimmi och tilda, så tog vi bussen till blacka till mimmi, så åt vi, gjorde oss iordning och dunka musik. sen blev det att ta bussen in till stan igen för att för festa hos födelsedagsbarnet sebbe!

väl där så körde vi ölspelet och hade asroliga regler man var tvungen att göra och inte göra, typ säga hallelujah, gör hallelujah tecknet innan man skulle dricka, och dricka med vänsterhanden sen fick man inte säga någons namn.. ae det va askul iaf haha :D sen så drog vi till puls för att skaffa stämpel och betala garderob, behövde inte gå ner nånting eftersom jag fick rida på roos och sen albin ryggar haha, fint! :D

sen efter stämpeln så drog vi till deli, men påvägen när vi är vid carl johan restaurangen så ser jag massa som jag tror är vakter (dem var gäster haha) utanför, så jag går fram och frågar om det är åldergräns, dem bah aa 18, jag bah yees det är jag får man gå in och kolla lite, haha, så fick jag det så hängde nåra med in, sen kom en som jag trodde var servitör, men kom senare på att han kanske också var en gäst hahah, men iaf han kom fram till mig och tilda bah, "aa det är en kille här i vit skjorta som har svensexa just nu, skulle inte ni vilja gå fram till honom och typ stöta på honom och låtsas som om ni är strippor?!" haha, vi bah joo viisst! så gjorde vi det, så himla kul haha.. inte nåt man får göra varje dag, så var det någon som filma det också. ahha, sen efter den visiten så fortsatte vi vår promenad till deli, på deli bjöd jag andreas på bin laden.. han verka ju ta den ganska mkt bättre än vissa andra......... haha sen kändes det som vi va där i kanske 10 min, sen gick vi tillbaka till puls, hade det askul, sedan fick vi stjuss hem och mackedonalds på vägen, wuhuuu!! :D

ae värd kväll!! :D sen i går då så vaknade jag och mådde asbra, lika förvånande varje gång! så jag gick upp gjorde frulle och såg på big brother sen tog jag bussen till jobbet och jobba, gick asbra, sen åkte jag med linda hem, sen gjorde jag mig iordning sen drog jag upp till gransjönäs med mimmi, malin, hanna, kellan, michelle och anna, och emme och oskar kom för bi en stund! sjukt trevligt, satt vid en brasa och prata! :D sen blev det att dra sig hemåt då jag började skriva mitt första inlägg men somna när jag började försöka skriva ett nytt hha :D

och så lite om idag då, jobbade först på farmors sen behövde dem hjälp på reef så kom ner, ar inte alls mkt folk så fick städa inne på pappas pasta, sen fick jag hjälpa till på reef, lika kul som vanligt haha, sen gick jag tillbaka till farmors, jobba lite, sen sluta jag och kellan så tog vi bussen hem. och nu är jag hemma och ska äta grillat vilken sekund som helst! :D


Kommentarer
Postat av: Hassan

Det var sjukt trevligt vid Gransjönäs, längesen jag träffade er! haha fan vad man längtar tills man blir 18 när man ser bilderna du lägger upp från krogen :(

2011-05-23 @ 19:33:08
URL: http://hannupai.blogg.se/
Postat av: Hassans igen azzåå

Btw, har mimmi kvar sin blogg?

2011-05-23 @ 19:33:50
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0