Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv?

sjuuuukt tråkig dag igår måste jag säga, började med att äta lite frulle sen hade jag så ont i huvudet att jag sov till kl 5 kanske, sen satt jag vid datan, åt lite pizza, kolla på big brother, låg i sängen.. typ det jag gjorde haha. eller jo jag duscha också, jappjapp. så det blev att stanna hemma idag med, så får betala magaluf resan en annan dag!

idag har jag suttit och kollat roliga listor på nätet, hahah typ listor som "85 sätt att säga nej på", den tyckte jag var lite kul, hhih, sen massa andra, så hitta jag en lista som jag tänkte svara på eftersom jag inte har nåt annat att göra, den är väldigt lång.. men ni behöver ju inte läsa! :D

Lovar du att vara ärlig? självfallet!

Du heter: evelina

Smeknamn: ärtan, eve, everto, evo, evert, ärto m.m, feejna smeknamn de där!

Låt som när du är ledsen sörjer till: everywhere - yellowcard, you're my sun - incu, my immortal - evanescence och typ hide and seek - imogen heap, sen massa massa mer!

Beroende av: ojoj, men typ chips och dipp

Vad tror folk om dig: typ att jag alltid är glad, sen vet jag inte, "jobbig överenergisk människa som aldrig kan sluta skratta" kanske?

Stämmer det: hahah, asso, är ju inte alltid glad, men enligt andra verkar jag glad hela tiden. nåt jag inte tänker på, sen det där med "jobbig överenergisk människa som aldrig kan sluta skratta" kanske stämmer lite granna, beror på hur mycket sömn jag har fått, hihi

Vad får du oftast komplimanger för: hmm, känns som jag aldrig får några komplimanger när jag tänker efter?! hehe, men typ.. aee jag vet inte faktiskt

Vad säger du för att imponera på någon: att jag är en galaxhjälte? ae men jag brukar väl visa mina biffiga armar lite diskret sådär, hehe

Hur imponerar man på dig: ojoj, svårt! har verkligen ingen aning, men att sjunga riktigt bra är ganska imponerande och dansa sådär häftigt är också ganska imponerande.. japp

Brukar du skratta för dig själv: OM jag brukar!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "för bokrecensionen ;)"

Var bor du: i åby

Trivs du där: aarå, inte för långt bort och inte för nära!

Äger du några converse: jaoo, ett par gråa, som nu är typ BRUNA :(

Sprit, cider, vin eller öl: cider i så fall, tror jag

Brukar du bli för full: haha nae, jag kör på fest metoden, den funkar alltid lika bra.. fast jag skippar det där med varannan vatten.. det är lixom ganska svårt att hålla reda på! :D

Är du allergisk mot något: inte vad jag vet

Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer, är det nån jag känner blire väl "haaaaallå" och nån jag inte känner "hej det är evelina"

Antal timmar sömn inatt: typ 8 tror jag

Brukar du komma i tid: haha aarå, eller preeecis i tid brukar jag komma, lixom precis på sekunden!

När mår du bra: när jag vet att jag inte ligger efter med nåt i skolan och det är en solig fredag då man ska vara med vännerna och tagga inför kvällens bravader! då mår jag bra!

När blev du fotad senast: i tisdags?

Hur känner du dig nu: sjuk, sjuk och sjuk.. sitter här helt genomförskyld och snytpapprena tog slut förut, så det var ju tur att jag fick sånna i 18 års present av grabbarna hahhaha..

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: asso tycker väl inte nåt speciellt om dem.. eller fula är dem iaf!

Vad saknar du: spanien!

Hade du en bra kväll igår: njaa, var ju sjuk så hade ju inte så mkt att göra direkt

Favorit dryck på morgonen: proviva mango eller den andra sorten vi har som jag inte vet vad det är för smak på haha :D

Rakar du benen: naeeeee?! sparar till rastaflätor :D

När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag blir trött, så vid 12 kanske

Är du blyg: aee inte blyg, men feg

Sysslar du med någon idrott: handboll nu

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: joo, det gör jag väl haha :D

Har du spytt offentligt: njaa, eller asso inte spytt verkligen spytt, men aa det har jag väl, men det va INTE för att jag mådde illa eller så, utan för att det lukta äckligt inne på toan så fick jag sånna där kväljningar sen kom det upp lite hehe

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha ingen aning

Är du nöjd med ditt liv: jaa det är jag väl, finns ju saker som skulle kunna förbättras!

Är du bortskämd: njeeet

Vad gör du i morgon: har nationella prov i engelska, så måste vara frisk. sen blire åby krog med handbollstjejerna sen drar vi till klubblokalen! :D

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: eehm jaadu ingen aning

Vad längtar du till: sommaren, magaluf, stockholm, sena sommarkvällar

Har du bra vänner och äkta vänskap: absolut!!

Vad använder du för schampo: fructis

Hur gammal är du: 18

Tycker du om någon just nu: nix pix

Gröna eller röda äpplen: grönaa, solklart

Gillar du golf: ae, men mamma vill nog att jag ska göra det eftersom hon tjatar om att jag ska följa med ut och spela golf med henne nån dag! :D

Vilken tid gick du upp idag: 7.50

Har du sovit i din egen säng inatt: jaoooo

Har du strumpor på dig nu: nej, det har jag inte hah

Är det okej att gråta: jaa det är det!

När grät du senast: det va ett bra tag sen faktiskt, men typ nyår!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ojojojoj, jag skulle köpa massa mat, sen gå på stan och köpa allt jag ville ha, sen dra utomlands med mina närmaste och typ köpa en bil och ae jag vet inte.. men massa skulle jag göra!

Bär du glasögon eller linser: inget av det

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha nae, tänker inte ens på om det är märkeskläder eller inte :D

Har du piercing: öronen bara, men snart naveln också hoppas jag!

Vill du gifta dig: haha aa det vill jag, det ser så himla fint ut!

Vill du ha barn: det tror jag nog

Solar du ofta: aa det gör jag väl

Är du bra på att laga mat: haha när jag vill vara det är jag det! :D

Är du flygrädd: aa, eller ganska.. mest när flygplanet skakar lite, då tror jag vi ska krascha

Hur vig är du: inte alls vig haha

Är du musikalisk: absolut inte XD

Vad dricker du helst när du är törstig: ett kallt glas cola, eller ett glas kallt cola hih

Vilken är din favoritglass: pecannöt cola :D

Tror du på ett liv efter döden? ae, men man kan ju alltid hoppas!

Tycker du om sushi? har faktiskt aldrig smakat det, men har intalat mig själv att jag inte gör det hah

Vad äter du helst när du ser på film: chips och dipp, kinderägg :D

Har du tandläkarskräck: nepp

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska for suuuure

Vilken ögonfärg har du: blåå

Har du någon gång gråtit dig till sömns: det har jag säkert

Biter du på naglarna: nix nope

Röker du: duttia jag gör ju inte det! :D

Hur ofta tränar/motionerar du: inte alls ofta, men nu när jag börjat träna handboll, blire väl 2 ggr i veckan iaf!

Senaste låt du hörde: All these things I hate - bullet for my valentine 


sååååja, äntligen färdig.. inte världens roligaste lista, men hade ju alla fall nåt att göra i en timma ungefär :D

nu ska jag faktiskt ta och äta frulle och se på big brother, sen blire att plugga och städa om jag orkar.. måste ju byta sängkläder eftersom det ligger puder i hela sängen xD





Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, för TUSAN, lille Evert. Du bara MÅSTE börja spela golf. Det finns bara bra grejer med det o dessutom är det ett otroligt bra sätt o skapa ett stort kontaktnät.

O en annan MYCKET VIKTIG orsak....att vi 2 får nå't gemensamt så att jag också kan få träffa Dig emmelanåt ;-))))

2011-05-17 @ 14:09:36
Postat av: Christian Byrén

Hej, hoppas att du har det bra. ville bara hälsa och önska dig det allra bästa. Vill du snacka lite en dag då är det bara att höra av sig. ha en trevligt helg.

Christian

2012-01-13 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0