I'm sittin' here all by myself, just tryin' to think of something to do, tryin' to think of something, anything just to keep me from thinking of you.

såja, i fredags var jag ju ledig så det blev sovmorgon och kolla lite på film, sen kom malin ner till mig så gjorde vi kladdkaka och väntade på kelly och mimmi, SOM FÅTT KÖRKORT (!!!!!!!) så satt vi vid datan och mimmi tog en powernap, när hon sedan kände sig pigg nog att köra bil så åkte vi med henne till hagebycentrum och kolla lite i affärer, sen går vi ner och köper godis på ica... då jag beter mig som STÖRSTA tönten i kön till kassan och sedan ser vem som sitter där haha.. pinsamt vare iaf, ingen av mina så kallade vänner varnade mig!!!! hur schysst?!

iaf sen åkte vi en sväng nercabbat, superkul! sen åkte vi och hämta upp tilda sen hem till mig för lite godiskäk framför big brother! :D sen drog alla jag somna typ på direkten, japP!

i lördags vakna jag typ kl 7, så satte på en film som jag sedan somna om till, så vaknar jag vid 11 av att malin ringer. så hon pallrar sig ner till mig sen så gör jag mig iordning sen så tar vi cykeln till centrum, där det också var åbydan, för att köpa mat till grillkvällen och morsdags present! sen cykla vi hem igen och började göra iordning maten och lite så till musik, blev lite dansande på det med! sen tog vi lite cpkort och sedan atte vi på filmen 17 again, asso zac efron.......... SÅ JÄVLA SUPERSNYGG!!! sen kom mimmi och joina, sedan kom emma och mattis och sist men inte minst tildplutt, så vi grilla och hade det mysigt, sen såg vi på fotbollen och avslutade kvällen med lite nittileaks! haha

och så idag då så började dagen med att bli upphämtade av farbror för att äta grillat hos farmor, väldigt gott, sen fick vi efterrätt och sedan fick danne och jag stjuss hem. hemma så plugga jag... tjohoo! gjorde klart två arbeten iaf! :D sen så kom mimmi och hämta upp mig, så hämta vi upp malin och tilda, sen mötte julia så åkte vi och kolla på en fotbollsmatch, sen blev det käk på max sedan följde jag med mimmi hem till blacka, så nu sitter jag här och bloggar, har precis sett på big brother.. eller precis och precis det va ju ett tag sen.. men mimmi tog ju sån jävla lång tid på sig att blogga hooho :D

aerå, men aa imorn blire att plugga oh lite, sen vet jag ickeeee! :D

justfan drömde också världens mardröm i natt, handla om att jag jobbade på nån affär eller vad man kan kalla det, då barn kunde åka i en typ båt/bil eller nåt på äventyr inomhus, typ som kärlekstunneln på grönan fast lite roligare haha :D iaf sen så märkte vi att det va en av dem som åkte som var en sån där person som planerar att bomba hela stan, så vi försökte ta fast honom och när vi väl gjort det så går vi ut på en gata och då säger han som hjälpte mig att ta fast honom att det var han som skulle spränga hela stan så startar han bomben så jag springer allt vad jag kan bort där ifrån... och så sprängs hela stan, så vakna jag AASläskig dröm :O
aha det va det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0