Who will love you? who will fight? And who will fall, far behind?

ojojojojojojoj, nu kommer en rejäl uppdatering! eller jag tar det i två inlägg tror jag nog! japp det gör jag :D

okej var ska jag börja? i tisdags gick jag i skolan sen blev det att dra sig hemåt och sedan mot träningen, men det visades sig att det inte var någon träning då, så jag cykla hem fort som attan tog mitt pick och pack och fick stjuss till kellan av snälla mammsen! :D hos kellan så gick vi och köpte gotteri och annat till kvällen och till bilresan till stockholm, sen åt vi chips och dipp och kolla på "you again" väldigt rolig film faktiskt haha :D juste kellan färga håret också, sen tänkte jag göra en mörkbrun slinga, men nejnej den blev grå i stället.. haha

sen somna vi coh vakna dagen där på, gjorde oss iordning, sen fick vi bära på våra tunga väskor till skolan sedan bar det i väg till STOOCKHOLM med bästa klassen! bilresan dit blev det allsång, sen väl där kom vi till hotellet, dem visa oss runt sen gick vi till våra hotellrum och packa upp, sen fick vi gå på staden, då mötte vi även upp kellans kompis emelie, så gick vi och shoppa lejte, sen så möttes alla upp vid plattan sedan tog vi djurgårdsfärjan över till grönalund så gick vi där ända till klockan nio, älskar verkligen karuseller, och pop-expressen, AAUU! hände massa roliga saker, men kommer inte på något just nu haha

sen så köpte vi med oss massa gotteri tillbaka till hotellet, sen möttes alla i klassen upp i ett hotellrum, så mös vi och körde våghals, sjukt trevligt!!!! sen blev det att dra sig tillbaka till sitt eget hotellrum, jag dela med kellan och mimmi :D  

sen så dagen där på blev det att gå och kolla på hotellen, nordic light och nordic sea, ascoola hotell och på nordic sea hade dem en isbar, där allt var gjort av is, aaascoolt, så fick vi gå in där och kolla oh så :D sen efter det blev det tillbaka till hotellet, göra sig iordning för en snabb visit på staden, sen tillbaka till hotellet, sen till arlanda för att vara med när flygvärdinnor med mera hade brandövningar på ett flygplan, så fick vi va statister, hihi coolt :D sen efter det blev det att åka till flygplatsen och träffa upp en som hette palle så berätta han om massa saker man gör som flygvärdinna med mera, sen så fick vi gå på ett flygplan och så berätta han massa om det, sen efter det blev det mackedonalds sen en bilresa med allsång hem :D

jättejättejättejättejättejättevärd reseliresa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0