I got soul, but I'm not a soldier.

lyckades faktiskt ta mig upp kl 9 imorse.. förvånad? jajamen!

så jag gjorde mig iordning sen cykla jag till bussen mot kellsan, väl där så gjorde vi potatismos och bacon, haha gott vare! sen såg vi på big brother och därefter drog vi till skolan, ganska slapp lektion eftersom jag var färdig med arbetet, men jag klagar inte, tjohooo! :D

efter historian blev det att dra till staden med mimmi och kelsey, sen drog mimmi och jag och kellan satte oss och åt favoritmaträtten: kebab! kärlek och respekt.. haha, sen kolla vi runt lite i affärer och sedan drog vi hem. när jag kom hem så kolla jag på dhw, åt lite korv och duscha, och nu ska jag kanske plugga.. kommer nog inte hända så kan ju lika gärna säga att jag ska se på film och äta nåt gott istället, eftersom det är det jag nog kommer att göra haha :D

känns som jag har massa roligt att berätta, men kommer inte på något just nu.
det jag vet nu är att jag ska jobba dan efter skolavslutningen :( sen att jag är ledig dan efter midsommar första gången på några år, haha. sen så blire ju stockholm på onsdag då klassen ska besöka några hotell, gå på grönalund, shoppa järnet och tjocka oss med massa gotteri i ett hotellrum på kvällen! NAJS!

det va det jag hade att säga idag :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0